MOTOR blog
  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Najsvežije
Alfa Romeo Stelvio Serije 1
Novi Opel Crossland
Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“
Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva...
Euroimpex zastupa Opel u regionu
Renault CLIO slavi 30. rođendan
Nova Opel Mokka premijerno
Opel Ascona 1.8i prvi nemački automobil sa katalizatorom
PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i drugu...
Duga tradicija Opel električnih automobila

MOTOR blog

  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Tržište

Srbija strateški prioritet regije Marke za 2010. godinu

22. June 2010


Italijanska regija Marke danas je u Beogradu otvorila Regionalnu kancelariju za podršku privrednoj i institucionalnoj saradnji. Cilj ove kancelarije je pomoć u međunarodnom nastupu malih i srednjih preduzeća zainteresovanih za saradnju sa kompanijama u Srbiji, kao i zajednički nastup srpskih i italijanskih preduzeća na trećim tržištima.

U poseti Beogradu, 22-23. juna nalazi se 65 predstavnika privredno-institucionalne delegacije regije Marke i provincije Ankona. Ovo je uzvratna poseta organizovana nakon prvog susreta italijanske i domaće delegacije koju je ministar Dinkić predvodio u poseti ovoj italijanskoj regiji 20-21. maja ove godine.

Početak susreta obeležila je Konferencija „Ekonomski sistem regije Marke“, u prisustvu Nj. E. Armanda Varikija, ambasadora Italije, Dragijane Radonjić Petrović, državne sekretarke Ministarstva ekonomije i regionalnog razvoja, visokih zvaničnika Regije, predstavnika SIEPA-e, Nacionalne agencije za regionalni razvoj i dr.

„Za Srbiju, Italija predstavlja značajnog partnera u političkom, ekonomskom i strateškom smislu. Ekonomske odnose dve zemlje karakteriše dugogodišnja, intenzivna privredna saradnja u skoro svim oblastima. U cilju unapređenja naših bilateralnih odnosa je i ova poseta regije Marke, koja danas otvara kancelariju u Beogradu, a preko koje će se realizovati brojne ekonomske i investicione aktivnosti i uspostaviti direktna komunikacija među privrednicima. Ideja je da Beograd postane regionalni centar za ekonomske aktivnosti regije Marke, koja je među najrazvijenijim u Italiji. Naš cilj je da kompanije investiraju u Srbiji i donesu nova znanja i nove tehnologije, a Vlada Republike Srbije im zauzvrat može ponuditi najbolje uslove u regionu za investiranje.“ – istakla je ovom prilikom Dragijana Radonjić Petrović, državna sekretarka Ministarstva ekonomije i regionalnog razvoja:

„Srbija i Kina predstavljaju strateški prioritet regije Marke u 2010. godini. Srbija je centar jugoistočne Evrope, a stupanje na snagu Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju, zatim CEFTA i Sporazum o slobodnoj trgovini sa Rusijom koji našim kompanijama u saradnji sa srpskim partnerima otvara tržište od 150 miliona korisnika, predstavljaju dobru osnovu za razvoj privredne saradnje i značajnu komparativnu prednost Srbije u odnosu na zemlje u regionu.“ – istakla je Sara Đanini, ministarka industrije regije Marke.

Srbija strateški prioritet regije Marke za 2010. godinu was last modified: June 22nd, 2010 by Goran Aničić
ItalijaMarkaSrbija
0 comment
previous post
DTM: Rockenfeller najbrži Audi vozač
next post
Hyundai Auto Beograd dobitnik prestižnog priznanja ”Hyundai Elite Dealer”

Pročitajte još i ovo...

Srbiju je uvezeno 115.000 polovnih automobila a...

Karakteristike tržišta polovnih automobila u Srbiji u...

Prodaja automobila u Japanu povećana 78 posto


Najnovije AUTO-MOTO vesti

  • Pesak za mačke sprečava probleme s klima-uređajem

  • Alfa Romeo Stelvio Serije 1

  • Novi Opel Crossland

  • Hamilton i Rozberg na najekstremnijoj trci sveta Extreme E

  • Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“

  • Pravo je vreme za zimske gume!

  • Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva četiri točka

Linkovi

  • Android revija
  • Personal magazin
  • Svakodnevnica blog
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
Footer Logo

@2017 - MOTORblog. All Right Reserved.


Back To Top