MOTOR blog
  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Najsvežije
Alfa Romeo Stelvio Serije 1
Novi Opel Crossland
Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“
Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva...
Euroimpex zastupa Opel u regionu
Renault CLIO slavi 30. rođendan
Nova Opel Mokka premijerno
Opel Ascona 1.8i prvi nemački automobil sa katalizatorom
PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i drugu...
Duga tradicija Opel električnih automobila

MOTOR blog

  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Tržište

Ruska automobilska industrija izbija na novi nivo

22. September 2010

Fabrike još dva velika svetska proizvođača automobila otvorene su kod Sankt-Peterburga. U Lenjingradskoj oblasti proradila su preduzeća južnokorejskog koncerna Hundai i kanadske firme, proizvođača delova Magna. Otvaranjem ove dve fabrike ruska automobilska industrija će preći principijano na novi nivo.

Filijala južnokorejske kompanije planira da proizvodi u fabrici kod Sankt-Peterburga 150 hiljada automobila godišnje. Pri čemu ova traka će biti u Rusiji prva strana fabrika automobila punog ciklusa. Na njegovoj platformi, osim tradicionalnih pogona za varenje, farbanje i sklapanje, nalaziće se i pogon za štampanje. Tačnije strani proizvođač će proizvoditi na teritoriji Rusije i rezervne delove. Ranije sve kompanije bez izuzetka kao što su Ford, BMV, Dženeral Motors, pravile su u našoj zemlji samo takozvana preduzeća za sklapanje automobila.

Druga fabrika koja se otvara u Lenjingradskoj oblasti pripada kompaniji Magna. Ova kanadska firma je najveći proizvođač autodelova u svetu. U fabrici u Lenjingradskoj oblasti će se proizvoditi delovi karoserije za pogonski deo i metalne elemente sistema pasivne bezbednosti za strane proizvođače automobila, koji rade u Rusiji. Otvaranje ovakvih preduzeća krajnje je važno za domaću automobilsku industriju, samtra predsednik pokreta automobilista Rusiej Viktor Pohmelkin.

Za domaću automobilsku industriju jedina perspektiva razvoja je otvaranje mešovitih preduzeća sa razvijenim automobilskim kompanijama sveta. Ovaj proces se dešava u našoj zemlji. I kako bismo se razvijali, vrlo je važno da pređemo sa sklapanja na maksimalnu lokalizaciju. Tačnije da što više rezervnih delova i agregata automobila proizvodimo u Rusiji. To daje i dodatna radna mesta, i poreze, i povećava efikasnost naše proizvodnje. Bolje je razvijati savremene napredne automobilske tehnologije i samim tim u praksi pomagati automobilizaciju naše zljme, a zajedno sa tim uspon industrije i ekonomije u celini.

Takozvani proces lokalizacije proizvodnje automobila čini ih dostpunijim za domaćeg potrošača. To sa svoje strane stimuliše unutrašnje tržište i takođe utiče na rast ekonomije.

Rusija odavno traži puteve za izbijanje njene automobilske industrije na napredne pozicije. Nažalost, kažu eksperti, po mnogim pitanjima imamo ozbiljni zaostatak. Nije se deio proboj, kada su ruski akcinari zajedno sa predstavnicima Magne pokušali da kupe kontrolni paket akcija kompanije Opel, a zajedno sa njim pravo na korišćenje tehnologija tog koncerna. U tim uslovima otvaranje dve fabrike u Sankt-Peterburgu je ozbiljan korak unapred. Eksperti ne isključuju da gledajući iskustvo Hundaija i Magne i drugi automobilski proizvođači će donositi u Rusiju preduzeća potpunog ciklusa.

Ruska automobilska industrija izbija na novi nivo was last modified: September 22nd, 2010 by Goran Aničić
AutomobiliEkonomijaKomentariRusija
1 comment
previous post
42 kilometra sa litar goriva
next post
Retroautomobil nije raskoš, već sredstvo samoizražavanja

Pročitajte još i ovo...

Srbiju je uvezeno 115.000 polovnih automobila a...

Karakteristike tržišta polovnih automobila u Srbiji u...

Prodaja automobila u Japanu povećana 78 posto


Najnovije AUTO-MOTO vesti

  • Pesak za mačke sprečava probleme s klima-uređajem

  • Alfa Romeo Stelvio Serije 1

  • Novi Opel Crossland

  • Hamilton i Rozberg na najekstremnijoj trci sveta Extreme E

  • Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“

  • Pravo je vreme za zimske gume!

  • Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva četiri točka

Linkovi

  • Android revija
  • Personal magazin
  • Svakodnevnica blog
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
Footer Logo

@2017 - MOTORblog. All Right Reserved.


Back To Top