MOTOR blog
  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Najsvežije
Alfa Romeo Stelvio Serije 1
Novi Opel Crossland
Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“
Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva...
Euroimpex zastupa Opel u regionu
Renault CLIO slavi 30. rođendan
Nova Opel Mokka premijerno
Opel Ascona 1.8i prvi nemački automobil sa katalizatorom
PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i drugu...
Duga tradicija Opel električnih automobila

MOTOR blog

  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Avijacija

Zajednička akcija Jat Airwaysa i Exit Tima za posetioce Exit festivala iz inostranstva

18. June 2010

Zajednička akcija Jat Airwaysa i Exit Tima za posetioce Exit festivala iz inostranstva

Nacionalni avioprevoznik Jat Airways i Exit tim za posetioce Exit festivala koji odluče da u Srbiju doputuju preko Aerodroma „Nikola Tesla“ organizovali su specijalne letove iz više od 30 evropskih destinacija po beneficiranim cenama. Cilj ove akcije, koju su podržali i Ministarstvo ekonomije i regionalnog razvoja i Turistička organizacija Srbije, jeste da, umesto aerodroma u okruženju i prevoza stranim avio – kompanijama, posetioci Exita koriste usluge našeg nacionalnog avioprevoznika, te da sleću direktno u srpsku prestonicu.

Letovi su organizovani tako da podstiču boravak posetilaca Exita u periodu od nedelju dana, jer je namera organizatora da privuče posetioce Exita da što duže ostanu u Srbiji i, osim Novog Sada, posete i druge turističke destinacije.

„Istraživanje koje su Ministarstvo ekonomije i regionalnog razvoja i Exit tim sproveli tokom prošlogodišnjeg festivala pokazalo je da EXITovci Srbiji i domaćem turizmu donesu oko 10 miliona eura svake godine. Iako je ova brojka imponzantna, istraživanje je pokazalo da mogućnosti za još bolje rezultate postoje. Naime, više od dve trećine gostiju na najpopularniji festival u ovom delu Evrope doputovao je preko zemalja u okruženju, od toga oko 60 odsto preko Budimpešte. Stoga smo u saradnji sa nacionalnim prevoznikom pokrenuli akciju „Fly2Exit“ kako bi se ovaj trend promenio i omogućio jednostavniji i jeftiniji dolazak turista direktno u Beograd. U saradnji sa Jat Airwaysom omogucili smo specijalne letove iz skoro svake evropske metropole za EXIT po ceni i do 70% jeftinijim od redovnih. Po specijalnim cenama moći će da se putuje iz Londona, Brisela, Amsterdama, Moskve, Stokholma, Pariza, Rima, Beča, Atine… Interesovanje je veliko, a karte mogu da bukiraju putem sajta www.fly2exit.org,“ objašnjava Dušan Kovačević, osnivač Exita.

Zajednička saradnja ima za cilj da se iskoristi brend Exita i da mladi ljudi iz inostranstva postanu novi i trajni korisnici usluga Jat Airwaysa.

„Kao društveno odgovornoj kompaniji nije nam samo u interesu da prodamo što veći broj avio karata, već i da pomognemo našem društvu na svaki način koji je u našoj moći. Pored brojnih humanitarnih akcija koje smo pomogli, poziciju nacionalnog avio prevoznika shvatamo i kao obavezu da u saradnji sa nadležnim institucijama privučemo što više stranih turista da posete našu zemlju. Želimo da im omogućimo da dođu u Srbiju i da ih ubedimo da ovde postoji mnogo razloga da ostanu duže nego što traje Exit festival, kako bismo pomogli razvoju srpskog turizma. Snižavanjem cena prevoza za posetioce koji ostaju odgovarajući broj dana u zemlji, i koriste domaće hotele, napravili smo prvi korak koji u budućnosti treba da rezultira većim interesovanjem stranaca za turističke potencijale naše zemlje. Nameravamo da beneficirane letove, sa produženim boravkom, organizujemo i posle Exita.“ – najavio je Vladimir Ognjenović, zamenik Generalnog direktora Jat Airways.

Prosečna starost posetilaca Exita je između 18 i 35 godina, a namera nacionalnog avioprevoznika je da upravo ovu ciljnu grupu privuče kako bi postali Jat-ovi putnici.

Prosečan posetilac Exita u Srbiji se, po statistici, zadržava oko 5 dana. Dnevno, on troši u proseku oko 65 evra ili 315 evra tokom čitavog boravka. Kada bi desetine hiljada stranih posetilaca produžili ostanak u Srbiji, za domaći turizam to bi značilo zaradu više od milion evra dnevno.  Zbog toga je EXIT Tim u saradnji sa Ministarstvom ekonomije i regionalnog razvoja i Turističkom organizacijom Srbije pokrenuo projekat „Dan više“, sa namerom da sre gostima Exita ponudi i poseta Beogradu i drugim destinacijam širom Srbije.

Kako bi se dodatno pojačala posećenost turista glavnom gradu, Jat ervejz, Turistička organizacija Beograda i aerodrom „Nikola Tesla“ potpisali su protokol o saradnji za tzv. Siti brejk (City break) Beograd.  Za turiste iz Londona, Amsterdama, Milana, Berlina i Pariza, koji dolaze u posetu Beogradu, Jat ervejz obezbedio je 3000 karata po promotivnim cenama u okviru paketa koji se nudi ljudima iz inostranstva. Jat ervejz planira da ovakve i slične aktivnosti organizuje i ubuduće.

Zajednička akcija Jat Airwaysa i Exit Tima za posetioce Exit festivala iz inostranstva was last modified: June 18th, 2010 by Goran Aničić
at AirwaysExit festivalExit TimJAT
0 comment
previous post
Audi R15 TDI u centu pažnje
next post
Opoziv GM vozila

Pročitajte još i ovo...

Etihad Airways uveo novu potpuno prilagodljivu ekonomsku...

Etihad Airways i Panasonic Avionics najavili novo...

Etihad Airways u 2018. poboljsao kljucne performanse...


Najnovije AUTO-MOTO vesti

  • Alfa Romeo Stelvio Serije 1

  • Novi Opel Crossland

  • Hamilton i Rozberg na najekstremnijoj trci sveta Extreme E

  • Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“

  • Pravo je vreme za zimske gume!

  • Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva četiri točka

  • Euroimpex zastupa Opel u regionu

Linkovi

  • Android revija
  • Personal magazin
  • Svakodnevnica blog
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
Footer Logo

@2017 - MOTORblog. All Right Reserved.


Back To Top