Avijacija

Etihad Airways uspostavlja saradnju sa Adobe kako bi unapredio digitalne usluge

Etihad ervejz, nacionalna avio-kompanija Ujedinjenih Arapskih Emirata, je objavila uspostavljanje novog strateškog partnerstva sa globalnim liderom u oblasti tehnologije, kompanijom Adobe. Partnerstvom je predviđeno uvođenje  niza prvoklasnih rešenja u oblaku u poslovanje Etihad ervejza i grupacije “Etihad ervejz partners”.

Robert Veb, direktor informacionih tehnologija Etihad ervejza, i Pol Robson, Predsednik kompanije Adobe za Aziju i Pacifik, pozdravljaju objavljivanje uspostavljanja partnerstva.
Robert Veb, direktor informacionih tehnologija Etihad ervejza, i Pol Robson, Predsednik kompanije Adobe za Aziju i Pacifik, pozdravljaju objavljivanje uspostavljanja partnerstva.

Novo partnerstvo je glavni pokretač strateške vizije ove grupe avio-kompanija kojim se omogućava pružanje superiorne digitalne usluge razvojem cloud first inicijativa u oblaku za poslovne korisnike i goste Etihad ervejza.

 

Sa Adobe Marketing Cloud i Creative Cloud, grupa avio-kompanija i njeni partneri su omogućavaju kreiranje sigurnog, ekonomičnog i izuzetnog digitalnog iskustva za putnike. Osim toga, ova tehnologija će povećati sposobnosti kompanije u digitalnom marketingu čime će se omogućiti pružanje personalizovane usluge širom sveta.

 

Adobe rešenja će omogućiti gostima vrhunski digitalni doživljaj uključujući i sveobuhvatne mogućnosti samousluživanja upotrebom digitalnih uređaja. Ona omogućava ponudu proizvoda i usluga, u potpunosti prilagođenu potrebama korisnika, i veću udobnost za putnike tokom interakcije sa Etihad ervejzom i njegovim kompanijama na izabranom uređaju. Avio-kompanije u okviru grupe, u koje spadaju Etihad ervejz, Alitalija i erberlin već koriste Adobe tehnologiju i imaće koristi od ovog širokog pristupa.

 

Etihad ervejz i njegovi partneri će koristiti pogodnosti koje pruža Adobe u različitim sektorima, koji se bave iskustvom putnika, programima lojalnosti, kargo uslugom, direktnom prodajom, marketingom, društvenim mrežama i ostalih sektora njihovih poslovanja.

Robert Veb, direktor informacionih tehnologija Etihad ervejza, je izjavio: „Ova tehnologija će napravitipravu revoluciju digitalnog iskustva, kako za naše goste tako za naše celokupno poslovanje. Ova investicija u Adobe će nam omogućiti da pružimo iskustvo za goste koje je zaista superiorno i jednostavno za korišćenje.

„Ostvarenje integrisanog rešenja zasnovanog na oblak tehlonoligiji koje podržava našu širu viziju je bio ključni trenutak u našoj odluci da se opredelimo za Adobe. Sistemi zasnovani na oblak tehnologiji pružaju nam ekonomično, sigurno i provereno rešenje koje korisnicima pruža tehnologiju koja pomera granice.

„Nastavljajući da sklapamo partnerstva sa prvoklasnim liderima u tehnologiji, radimo na tome da obezbedimo izuzetan doživljaj našim gostima, odmah po prvom kontaktu, preko njihovog putovanja, a i šire.“

Piter Baumgartner, komercijalni direktor Etihad ervejza, je izjavio: „Digitalno prisustvo našegrupacije avio-kompanija ne igra samo ključnu ulogu u uspostavljanju vodeće pozicije našeg brenda, već je takođe presudno za našu poslovnu viziju. Naši planovi koji se odnose na digitalnu transformaciju će takođe biti zastupljeni i na novom Midfild terminalu u čvorištu avio-kompanije u Abu Dabiju, što će podrazumevati unapređenje digitalnog objavljivanja i mogućnosti mobilnog praćenja kako bi se unapredila usluga za naše goste.“

 

Adobe je svetski priznat kao kompanija koja omogućava drugim kompanijama da ostvare pravu komunikaciju u pravo vreme pravoj osobi preko svih kanala. Ovo partnerstvo će povećati mogućnosti avio-kompanije u kreiranju ponude po meri svojih gostiju putem boljeg razmevanja želja putnika i načina na koji žele da se povežu sa avio-kompanijom.

 

Pol Robson, predsednik kompanije Adobe za Aziju i Pacifik, je rekao: „Smatramo da je ovo veoma bitno strateško partnerstvo sa grupom koja nije samo čuvena po izvanrednoj usluzi, već je takođe  i digitalni inovator. Najvažniji faktor u donošenju odluke za Etihad ervejz je bila jednostavnost integracije, između osam moćnih rešenja koja obuhvataju Marketing Cloud koje će omogućiti proširivost širom globalnih operacija grupe. Ovo je tipičan način na koji korisnici usvajaju kompleksnija, holistička rešenja u okviru celokupnog poslovanja umesto primene samo na proizvode koji rešavaju pojedineprobleme.“

Partnerstvo takođe uključuje obuku za stotine zaposlenih u Etihad ervejzu i njegovih partnera koji će biti uključeni u digitalnu transformaciju poslovanja. Obuka će pružiti mogućnost da se povećaju digitalne sposobnosti zaposlenih u oblastima kao što su analitika, upravljanje kampanjama putem različitih kanala, kao i merenja na društvenim mrežama iz središta firme u Abu Dabiju.

Robert Veb dodaje: „Ključni element Etihadove stretegije investicija je da se podele najuspešnije prakse u partnerskim avio-kompanijama, u potrazi za poslovnom i cenovnom efikasnošću. Ovaj strateški sporazum sa Adobom je pravi primer ove strategije u praksi.“