Alitalija je danas predstavila svoj novi brend, novi dizajn spoljašnjosti aviona i novi vizuelni identitet svojim zaposlenima, svetskim medijima i ključnim poslovnim i institucionalnim partnerima.
Novine su predstavljene na velikoj svečanosti na Aerodromu Fjumićino u Rimu pred više od 1500 zaposlenih u Alitaliji, kojima se pridružio i počasni gost, italijanski premijer Mateo Renci.
Avio-kompanija je takođe najavila unapređenja na proizvodima u svim klasama usluga na svojoj floti širokotrupnih aviona koji obavljaju međunarodne letove sa ciljem da se ponovo pozicionira na svetskoj sceni kao lider u pružanju vrhunskih usluga i moćan ambasador Italije.
Ove novine označavaju značajnu prekretnicu za italijansku nacionalnu avio-kompaniju, koja prolazi kroz proces revitalizacije u svim oblastima svog globalnog poslovanja.
“Novi izgled spoljašnjosti aviona koji je danas prikazan predstavlja značajnu prekretnicu u istoriji jednog od najpoznatijih italijanskih brendova u svetu,” izjavio je Luka Kordero di Montezemolo, predsednik Upravnog odbora Alitalije.
“Takođe smo predstavili rezultate izvanrednog rada na kreiranju udobnijih enterijera i uvođenju snažne, inovativne kulture usluživanja.
“Dizajn Alitalije se svuda povezuje sa Italijom, simboličan je i veoma prepoznatljiv. Međutim, bilo je jasno da je potrebno da se razvija kako bi uveo Alitaliju u 21. vek na način koji odgovara našim ambicioznim ciljevima i najzahtevnijim očekivanjima tržišta.
“Ono što ovde vidite danas je klasičan italijanski stil modernog, svežeg daha koji je projektovan u budućnost. Zapravo želimo da ponovo povežemo Alitaliju sa Italijom i da promovišemo Italiju u svetu. Cela naša kompanija posvećena je tome da se zajedničkim radom ovo postigne.”
Posle 46 godina, zelena traka će po prvi put nestati sa trupa aviona. U središtu novog dizajna je veće trobojno slovo ‘A’ na zadnjem delu aviona, koje će na moćan način da predstavlja italijansku zastavu širom sveta. Savremenija tipografija i stil prenose samopouzdanje i odlučnost nove Alitalije.
Topla boja slonovače na trupu aviona novom izgledu dodaje još jedan element italijanskog stila i elegancije, a osećaj brzine se stvara prefinjenim nizom linija koje progresivno vode ka zadnjem delu aviona.
Živo i savremeno novo brendiranje će takođe karakterisati dekor kabina moderne flote aviona Erbas, Boing i Embaer Alitalije, ostvarujući svežije, jedinstveno italijanske enterijere sa više stila koji sada sadrže onu vrstu finih detalja i dizajn koji se povezuje sa luksuznim sportskim automobilima.
Vodeći italijanski brendovi će u velikoj meri biti zastupljeni u avionima, počev od novog dizajna “Poltrona Frau” kože na sedištima u Biznis klasi, “Frette” posteljina, stonog posuđa “Richard Ginori” i “Ferragamo” nesesera.
Novi doživljaj na letu značajno naglašava veći izbor za putnike, inovacije, kvalitet, i što je najvažnije, gosti mogu da odluče kako žele da se opuste, obeduju i zabave tokom leta.
Od danas, bežična internet konekcija će postepeno biti uvedena na svim avionima koji lete na dugim linijama, kao i unapređen izbor filmova i zabave tokom leta.
Silvano Kasano, generalni direktor Alitalije, je izjavio: „Kao što naš novi izgled spoljašnosti aviona pojednostavljuje, pojašnjava i unapređuje logotip Alitalije, tako i novi koncept usluge pojednostavljuje, pojašnjava i unapređuje uslugu koju pružamo našim korisnicima. Želimo da naši putnici budu u centru onoga čime se bavimo.
“Razvili smo ovaj koncept na način koji donosi i predstavlja najbolje od stila i gostoprimstva Italije, takođe pronalazeći inspiraciju u centrima izvrsnosti okupljenim oko mreže Etihad Partners.
“Rezultat je koncept usluge koja obuhvata najbolju svetsku praksu, ali to čini sa jedinstvenim ‘ukusom Alitalije’“.
Po rečima gospodina Kasana, glavni pokretač razvoja nove Alitalije su lojalni i iskusni zaposleni u kompaniji.
“Naše poslovanje sada ulazi u novu eru. Naša investicija u obuku zaposlenih je najveća u istoriji Alitalije, i uključuje hiljade ljudi u Alitaliji, kako bi se obezbedilo da raspolažu svim alatima koji su im potrebni da dostignu najviše standarde u industriji.“
Džejms Hogan, potpredsednik Upravnog odbora Alitalije i generalni direktor Etihad ervejza je izjavio: „Stara Alitalija je bila odličan brend, ali je u svom poslovanju prošla kroz brojne izazove. Sada smo na pravom putu da ostvarimo preporod ove legendarne avio-kompanije, u novoj eri poslovnog uspeha.”
“Koraci koje je preduzeo tim višeg menadžmenta poslednjih pet meseci su za svaku pohvalu. Ono što danas ovde vidimo je kompanija kojoj raste samopouzdanje. Za novu Alitaliju budućnost je svetla.
Avion Erbas A330 sa novim dizajnom, koji je danas predstavljen, je nazvan po Artemisija Đentileski, italijanskoj umetnici iz 17. veka. Ona je priznata kao jedna od najnaprednijih i najtalentovanijih umetnica svoje generacije, kao i oličenje hrabrosti i dostojanstva.
Avion A330-200 će prvi let obaviti 5. juna na liniji između Rima i Abu Dabija i vratiće se u Milano.
Ovo predstavljanje se odvija nakon pet veoma uspešnih meseci partnerstva sa manjinskim akcionarom, avio-kompanijom Etihad ervejz, u okviru koga je već prevezeno više od 70,000 zajedničkih putnika na sve većem broju kod šer letova. Pored rasta prihoda od direktnih i kod šer linija, Alitalija će takođe imati koristi od ostvarene sinergije, koja nije vezana za zajedničke prihode, čija će vrednost u 2015. godini iznositi više od 15 miliona američkih dolara. Ova sinergija će biti upotpunjena investicijom u zajednička tehnološka rešenja i razmenom najboljih iskustava iz prakse između ove dve avio-kompanije.