Volvo i fudbalska ikona Zlatan Ibrahimović ponovno su postali deo iste ekipe za potrebe evropskog lansiranja kampanje za novi premijum karavan Volvo V90. Kampanja je povezana sa predstojećim Evropskim fudbalskim prvenstvom, a noćas je lansirana uživo na brojnim nacionalnim TV stanicama i društvenim medijima.
Nova kampanja prikazuje životni put bivšeg napadača Paris Saint-Germaina, inače dugogodišnjeg vozača i zaljubljenika u Volvo, od njegovih skromnih početaka u jednoj od najlošijih švedskih četvrti u Malmöu pa sve do statusa međunarodne sportske zvezde kakva je danas.
Zlatan, koji se trenutno priprema za Evropsko prvenstvo, rekao je kako oseća blisku povezanost sa švedskim automobilskim brendom.
“Veseli me nova saradnja s Volvoom. Video sam nove automobile, vozio sam ih i lično testirao. I mislim da su fantastični. Baš kao i ja, Volvo se s vremenom menjao na sebi svojstven način i usudio se da razmišlja drugačije. Prethodna kampanja koju smo radili bila je dobra, ali ovaj put kampanja je zaista Made by Zlatan”, rekao je Zlatan Ibrahimović.
“Kampanja je svojevrsna proslava nezavisnog uma, govori o snazi koja leži u sposobnosti da se razmišlja drugačije. Postoji mnogo sličnosti između Zlatanovog i Volvo puta. Nismo došli do ovde gde smo sada radeći isto kao i svi drugi”, rekao je Anders Gustafsson, viši potpredsednik Volvo Car Grupe za Europu, Bliski istok i Afriku.
Volvo i Zlatan sarađivali su 2014. u poznatoj marketinškoj kampanji u kojoj intrigantni fudbaler recituje švedsku himnu i lovi u udaljenim švedskim šumama …
Nadovezujući se na nesporno Volvo nasleđe u ovom segmentu, novi V90 podiže karavane za čitavu jednu klasu u smislu estetike, materijala i završne obrade, a pri tome je zadržao ultimativnu praktičnost karakterističnu za karavanske modele. Volvo V90 odlikuje visok nivo standardne opreme, od sistema za detekciju velikih životinja na putu, pa sve do druge generacije Pilot Assist sistema, polu-autonomnog pogona.
Kampanja za novi Volvo V90 kreće 30. maja u 20:15h po srednjeevropskom vremenu na brojnim nacionalnim televizijama i društvenim medijima te ima novu i jedinstvenu muzičku podlogu čiji je producent Hans Zimmer, svetski poznat i Oskarom nagrađeni kompozitor brojnih muzičkih numera za filmove poput Gladijatora, Pirata s Kariba, Inception-a i Interstellar-a.
“Uvek sam bio fan švedskih ikona poput Abbe i Zlatana, tako da mi je rad na ovom projektu sa Volvoom i Zlatanom omogućio da doživim najbolje od Švedske. Ovaj zajednički poduhvat bio je istinsko zadovoljstvo”, rekao je Hans Zimmer.