Prema istraživanju nezavisne istraživačke agencije JATO koja se bavi istraživanjem automobilskog tržišta, Volvo XC60 najprodavaniji je SUV srednje veličine u 2015. u Evropi.
Ovaj uspeh predstavlja još jedan dokaz transformacije koju Volvo proživljava u poslednjih nekoliko godina. Dodatno priznanje održivosti uspeha Volvoa je i činjenica da je XC60 najprodavaniji model Volvoa, a njegova popularnost raste još od 2009. godine.
Prema istraživanju nezavisne istraživačke agencije JATO koja se bavi istraživanjem automobilskog tržišta, Volvo XC60 najprodavaniji je SUV srednje veličine u 2015. u Evropi, a Volvou to priznanje daje samouverenost da se nosi s ekvivalentnim nemačkim rivalima, kojima je ovakav poredak u jednom od najvažnijih segmenata na tržištu automobila čak i svojevrstan poraz.
Evropa je najvažnije tržište Volvoa i obuhvata više od polovine ukupne globalne prodaje.
Volvo XC60 predstavljen je 2008. godine, a od svoje premijere svake godine beleži sve bolje prodajne rezultate. I u devetoj godini proizvodnje, XC60 i dalje ostaje atraktivan širokom rasponu vozača. Do sada se za njega odlučilo 750.000 kupaca.
U 2012. godini, godišnja prodaja XC60 modela po prvi put premašila je brojku od 100.000 prodatih automobila. U 2015. godini prodato je 160.000 primeraka ovog modela. Najvažnija tržišta za Volvo XC60 su Švedska, SAD i Kina. Na evropskom tržištu XC60 i dalje ostvaruje odlične prodajne rezultate, pogotovo u Nemačkoj, Velikoj Britaniji i Francuskoj.