Volvo

Volvo povećao prodaju u Srbiji

Uprkos ekonomskoj krizi i opštem padu prodaje putničkih vozila u Srbiji, Volvo je u prošloj godini kod nas postigao dvostruki uspeh: isporučio je više automobila nego u 2009-toj, a osetno je porastao i tržišni udeo te renomirane švedske marke.
„U 2010. smo prodali 69 automobila, odnosno 21,05 odsto više nego godinu pre“, kaže rukovodilac prodaje Volvo automobila u Grand Motorsu, Milan Arsić.

„Posebno raduje što je u teškom finansijskom okruženju Volvo uspeo da za čak 30,77 odsto podigne svoje učešće u ukupnim prodajama na srpskom tržištu. To je treća godina zaredom da raste tržišni udeo, pa s punim pravom ocenjujemo da je ovlašćeni uvoznik, Grand Motors, sasvim uspeo u naporima da u Srbiji reafirmiše ime poznate marke.“

Najtraženiji Volvoov model u 2010. u Srbiji je bio XC60 (38 isporučenih vozila), sledi S60, zahvaljujući i tome što je početkom prošle jeseni počela prodaja druge generacije ovog automobila.

„S60 je sve popularniji jer ga krase izvanredan dizajn i veoma napredna tehnička rešenja. Uskoro će na naše tržište stići i njegova karavan verzija – V60, koji su kupci i stručnjaci širom Evrope ocenili kao jedan od najatraktivnijih automobila sa ovakvim tipom karoserije“, kaže gospodin Arsić.