Volkswagen

Volkswagen Privredna vozila ostvaruju porast prodaje

Volkswagen Privredna vozila su ostvarili znatan porast prodaje u periodu između januara i septembra 2011. Evropski tržišni lider je isporučio 390,000 lakih dostavnih vozila širom sveta u prvih devet meseci 2011 – 25.5% u poređenju sa istim periodom prethodne godine (Jan – Sep 2010: 310,700).

“Naš brend nikada ranije nije prodavao toliki broj vozila“, rekao je Harald Schomburg, član Upravnog odbora Volkswagen privrednih vozila za prodaju i marketing. “I radujemo se stalnom pozitivnom razvoju poslovanja u preostalom periodu ove godine.“

Najprodavaniji model brenda je bio Caddy. Sa isporučenih 118,400 vozila širom sveta (94,300 u prethodnoj godini), ovaj model je dostigao porast od 25.6 %.

Zatim slede modeli T5, sa svojim varijantama, Transporter, Caravelle, Multivan i California, sa porastom od 9.6 % sa 115,700 isporučenih vozila (105,600 u prošloj godini).

Sa 26,700 prodatih vozila širom sveta, Crafter je potvrdio svoju tržišnu poziciju (prethodna godina: 26,400). Amarok je utrostručio prodaju do kraja septembra na 47,400 vozila, a Saveiro laki pickup je dokazao da je podjednako uspešan u prodaji u Južnoj Americi, sa porastom od 18.5% na 62,100 isporučenih vozila (52,400 u prethodnoj godini). U Brazilu, klasičan Transporter T2 ima za nijansu manje prodatih vozila i to 19,500 (prethodna godina: 20,200).

“Permanentni uspeh u prodaji naših najprodavanijih modela u 2011. pokazuje da smo mi i naši dileri na pravom putu u istraživanju svih tržišnih potencijala“, rekao je Schomburg. “Naše poslednje serije Amaroka ispunjavaju sva naša očekivanja. Posebno na rastućem tržištu Južne Amerike, mi ostvarujemo izuzetan porast prodaje. I u Zapadnoj Evropi Amarok je uspeo da ostvari petostruko povećanje prodaje.“

U Zapadnoj Evropi, prodaja svih serija modela je porasla za 17.5 % do kraja septembra i to na 211,900 vozila (prethodna godina: 180,300). Najveće tržište ostaje Nemačka, sa prodatih 91,200 vozila (prošle godine: 84,700 vozila, porast od 7.6 %).

U Istočnoj Evropi, prodaja lakih dostavnih vozila je porasla za 43.5 % na 24,900 vozila (prošle godine: 17,300). Na Bliskom i Srednjem Istoku, pod uticajem prodaje u Turskoj, broj isporučenih vozila je porastao za trećinu na 22,300 vozila (prošle godine: 16,900).

Najvažnija regija posle Evrope je još jednom Južna Amerika, sa 30% porasta na 105,000 prodatih vozila (80,600 u prethodnoj godini).

“Dostignuća u prodaji sa stopom rasta sa udvostručenim ciframa potvrđuje našu prodajnu strategiju težnje ka neprekidnom rastu i na tržištima van Evrope, sa modelima proizvedenim za budućnost i dilerskom mrežom koja se fokusira najviše na kupce“, istakao je Schomburg.