Volkswagen

Volkswagen Privredna vozila dobro startovala


Volkswagen Privredna vozila su postigla izuzetne rezultate u pogledu prodaje od januara do marta 2011.

U prvom kvartalu aktuelne fiskalne godine, vodeći proizvođač automobila u Evropi je isporučio 121.200 lakših privrednih vozila širom sveta svih modela iz ponude, i postigao povećanje od 36.2 procenta u odnosu na uporedni period iz prethodne godine (Q1 2010: 89.000 vozila).

“Sjajan početak u 2011. godini potvrđuje naše opredeljenje ka korišćenju svih raspoloživih potencijala za razvoj, konzistentno i sistematski”, ističe Harald Schomburg, član Upravnog Odbora zadužen za prodaju i marketing u Volkswagen privrednim vozilima. “Zahvaljujući našem inovativnom i tehnički superiornim privrednim vozilima dobijamo nove mušterije – i nastavićemo tim putem.”

U Zapadnoj Evropi, prodaja je od januara do marta 2011. godine porasla za 21.9%, ukupno 65.300 jedinica (Q1 2010: 53,600 automobila). Tržište sa najvišom prodajom je Nemačka, sa 25.900 isporuka kupcima. (Q1 2010: 24.150 vozila; rast od 7.4 procenta). Na drugim tržištima sa velikom stopom prodaje, u prva tri meseca 2011, modeli iz Volkswagen Privrednih vozila su postigli dvocifren rast isporuka. U Velikoj Britaniji, prodaja je skočila za 24.9 procenata, u Francuskoj za 29 procenata, u Holandiji za 33.7 procenata, u Švajcarskoj za 47.3 procenata i u Austriji za 84.3 procenta.

U Istočnoj Evropi rast u prodaji je dostigao 64.4%, a na Bliskom Istoku, posebno u Turskoj, isporuke su gotovo duplirane u odnosu na prethodnu godinu. Vanevropska regija u kojoj je ostvaren najveći rast prodaje je Južna Amerika, i to u iznosu od 47.8% i sa 32.900 vozila. (Q1 2010: 22.200 vozila).

Po rečima Harald Schomburg “Naši dileri, importeri i partneri u čitavom svetu su iskoristili sve ono što im možemo ponuditi na najprofesionalniji mogući način, u uradili su sjajan posao. Takođe je važno naglasiti da nam je stopa rasta iznad prosečna na svetskom tržištu”.

Model sa najećim usponom u pogledu prodaje od januara do marta, sa ukupnim svetskim rastom od 13.8 procenata i 37.500 isporuka, je T5 (Q1 2010: 32.950 vozila). Svetska isporuka modela Caddy je porasla za 44.7 procenata, na 36.600 vozila (Q1 2010: 25.270), dok je Crafter dostigao 8.200 isporuka (Q1: 8.250).

Sa Novim Crafterom, za koga pretprodaja na Evropskom tržištu počinje u Aprilu, Volkswagen privredna vozila su zaokružili osnovnu koncepciju svojih modela: „Manja potrošnja, veći kapacitet i niže cene održavanja: To su vrednosti koje Novi Crafter postavlja konkurenciji u svom okruženju“, objašnjava Schomburg i dodaje, „A ovde takođe dobijamo nove mušterije i gledamo u budućnost sa realnim optimizmom.“

Prvi kvartal je takođe bio uspešan za novi Pick-Up Amarok, koji je ostvario 13.900 isporuka (Q1 2010: 111 vozila).

„Prateći odličan početak, već sada vidimo veliki potencijal u ovoj godini za održiv i snažan rast“, naglasio je Schomburg.