Volkswagen

Volkswagen jača prodaju i marketing u okviru Grupe

Volkswagen vrši reorganizaciju prodajne i marketinške strukture u okviru Grupe, u skladu sa rastućom internacionalizacijom i dinamikom poslovnog razvoja na tržištima. “Stalne promene na automobilskom tržištu ka novim oblastima koje se brzo razvijaju kao i konstantna ekspanzija game modela donose nove mogućnosti u poslovanju u prodaji, marketingu i postprodaji.”, izjavio je Kristijan Klingler, član Upravnog odbora za prodaju i marketing. “Mi se ovome prilagođavamo tako što unapređujemo postojeće strukture i procese, a ipak uspostavljamo osnovu za kontinuirani uspeh i znatno povećavamo našu sposobnost i snagu u prodaji i marketingu”.

Nove strukture će se postepeno uvoditi, počevši od 01.06.2010. godine. Pažnja je fokusirana na glavne nosioce marketinga u Grupi, koordinaciju u prodaji, prodajne strategije, flotno poslovanje, koordinaciju prodajnih kompanija širom sveta, na originalne delove i servis, kao i na poslove maloprodaje.

Džonatan Brauning će raditi na ojačanju internacionalne ekspertize Grupe. On je bio izvršni direktor u nekoliko brendova u okviru GM grupe, a poslednje je bilo kao potpredsednik globalne prodaje, servisa i marketinga u GM. On upravjla Nacionalnim kompanijama za prodaju (National Sales Companies) širom sveta, ojačavajući koordinaciju međunarodnih kompanija za prodaju iz svoje baze u Volfsburgu. Luka de Meo, trenutno izvršni direktor za marketinški proizvod i komunikaciuju pri Volkswagen Putničkim vozilima, će dodatno preuzeti odgovornost za marketing Grupe. Fred Kaplar je odgovoran za Globalnu koordinaciju servisa i dalje je na poziciji direktora prodaje originalnih delova. Holger Santel je i dalje zadužen za koordinaciju prodaje Grupe. Poslove maloprodaje su preuzeli Peter Maivald i Henri Stribing pored svojih funkcija direktora u Volkswagen Retail GmbH (Volkswagen Maloprodaja).