Volkswagen

Volkswagen izlaže koncepte ekoloških tehnologija i mobilnosti

Volkswagen i dalje predstavlja svetski najinovativnijeg ekološkog proizvođača automobila. Na sajmu u Hanoveru ova kompanija će pokazati sistemtičnu implementaciju ekološke strategije sa preko 30 prikazanih eksponata pod sloganom “Think Blue”. Volkswagen će posetiocima prikazati tematske blokove vozila sa niskom potrošnjom, ekološkom proizvodnjom i tehnologijom budućnosti.

“Think Blue” je pristup koji prevazilazi čisto tehničke i proizvodne aspekte. Na svom izložbenom štandu, Volkswagen predstavlja spektar ekoloških rešenja koja ističu odgovoran stav kompanije. Od ekološke proizvodnje do ekonomičnih vozila, ova izložba aktivno apeluje na svest posetilaca sajma o zaštiti čovekove okoline.

Proizvodnja vozila takođe odražava sistematičnu implementaciju lajtmotiva “Think Blue”. Na primeru proizvodnog procesa za Polo BlueMotion, robot objašnjava naprednu ekološku tehnologiju koja se koristi u Volkswagen proizvodnim procesima. Inovativni sistem sprejeva za farbanje, na primer, demonstrira ekonomičnu i ekološku uštedu u toku procesa farbanja vozila.

Volkswagen je spojio najbolje ekološke tehnologije današnjice u “BlueMotion tehnologiji”. Sada se neke od njih prikazuju u Hanoveru. One uključuju   novu generaciju najprodavanijeg modela Šaran koji je predstavljen u martu mesecu. VW kombi, koji po prvi put ima klizna vrata, ima potrošnju od samo 5,5 litara na 100km. Još jedan istaknut model u Hanoveru je Tuareg Hibrid. Predstavljen pre samo nekoliko nedelja, ovo je trenutno jedini SUV hibrid koji je dostupan u Evropi.

Volkswagen će posetiocima ubuduće prikazivati efikasne tehnologije i koncepte ekološke mobilnosti na Sajmu u Hanoveru. Posebna pažnja je usmerena na koncept L1. Opremljen TDI motorom, ovaj krajnje aerodinamičan hibrid će verovatno postati najekonomičniji automobil na svetu sa kombinovanom potrošnjom dizela od samo 1,38l.

the authorGoran Aničić