Volkswagen

Uručena nagrada za kvalitet usluga Volkswagena u 2011. godini

Četvrta nagrada za kvalitet usluga Volkswagen-a u 2011. godini je predstavljena 29.09. u Volfsburgu. Najboljih 100 servisnih partnera iz Evrope, uključujući Rusiju i Tursku, koji su ostvarili najbolje performanse u pogledu kvaliteta usluga i zadržavanja kupaca u proteklih 12 meseci nagrađeni su na gala ceremoniji.

Kristijan Klingler, član Upravnog odbora za prodaju, održao je govor na ceremoniji i pohvalio veliku posvećenost učesnika: “Performanse u pogledu toga kako su kupci bili zadovoljni svojom skorašnjom posetom servisu pokazuju da mi stalno unapređujemo kvalitet usluga”.

Izuzetan servis je osnova za zadovoljstvo i zadržavanje kupaca i stoga predstavlja jedan od ključnih faktora uspeha za Volkswagen. Iznad svega, kvalitet usluga doprinosi tome da se učvrsti poslovanje u servisu.

Nagrada za kvalitet usluga koja je uvedena 2008. godine, fokusira se na ove aspekte. Ove godine 100 najuspešnijih servisnih partnera iz cele Evrope je ponovo odlikovano u Volfsburgu. Specijalan program je organizovan za dobitnike nagrade za kvalitet usluga Volkswagen-a: poseta fabrici, obuka “driving experience” i boravak u hotelu “Ritz Carlton“ u Volfsburgu.

Mihael Horn, direktor postprodaje Volkswagen brenda, u svom govoru je dodao: “Ponovo smo napredovali, naročito u pogledu redukcije stope ponovne popravke. Pored toga, svi servisni partneri koji su pobedili, nadmašili su u svojoj sistematskoj orijentaciji ka kupcima i ličnoj posvećenosti svojih zaposlenih”.

Veliko nam je zadovoljstvo da se pohvalimo da je jedan domaći diler takođe bio medju nagrađenima, u pitanju je Auto Centar Petrović iz Šapca.