Volkswagen

“Think Blue”: signal za očuvanje okoline

Zaštita čovekove okoline je jednostavna i svako može tome svakodnevno da doprinese. Ovo je poruka nove imidž i marketing kampanje nazvane “Think Blue”, koju će brend Volkswagen putnička vozila lansirati 27.02.2010. Bazirajući se na najpoznatijem ekološkom obeležju u auto industriji “BlueMotion”, Volkswagen šalje novi signal za ekološko očuvanje.

U osnovi ovog korporativnog načina razmišljanja je upotreba plave boje kao preovlađujuće boje u okviru kampanje. Boja je već poznata na tržištu kao logo Volkswagen brenda i pomoću ekološkog obeležja “BlueMotion”. VW sada sistematski nastavlja ovu tradiciju u kombinaciji sa novim elementima.

“Naš cilj je da uspostavimo slogan “Think Blue” (mislite plavo), kao izraz našeg korporativnog razmišljanja i aktivnosti Volkswagen brenda vezanih za očuvanje okoline”, objasnio je Luka de Meo, direktor marketinga brenda VW putnička vozila. “Namerno smo odabrali internacionalni slogan jer zaštita čovekove okoline ne poznaje nikakve nacionalne granice. Kampanja je u skladu sa vrednostima VW brenda: inovativan, dragocen i odgovoran”, dodao je de Meo.

Nova reklamna kampanja stvara most između prošlosti i budućnosti. Ona predstavlja neku vrstu nastavka kampanje “Think small” koja je pratila trijumfalni međunarodni uspeh VW Bube kao narodnog automobila šezdesetih godina prošlog veka. “Slogan “Think small” (razmišljajte skromno) simboliše dostignuća VW brenda u demokratizaciji mobilnosti širom sveta. Izazov u budućnosti predstavlja dostizanje efikasne i ekološke mobilnosti za svakoga. Volkswagen namerava da bude među prvima u tome. Ovo je predstavljeno kampanjom “Think small” što je postalo “Think Blue”, dodao je de Meo.

the authorGoran Aničić