Volkswagen

Novi Golf Cabriolet u Ženevi

Tačno na vreme, pre proleća Volkswagen nastavlja priču o uspehu Golfa Cabrioleta i slavi svetsku premijeru njegove nove generacije. «Od 1979 više od 680.000 kupaca u celom svetu proglašava Golf Cabriolet kultnim automobilom. Stoga su i velika očekivanja od  naslednika, koji je primer najvišeg kvaliteta i sigurnosti», rekao je Dr. Ulrich Hackenberg, član upravnog odbora marke zadužen za razvoj tokom konferencije za štampu na automobilskom salonu u Ženevi.

«Golf Cabriolet ima tridesetogodišnju istoriju», nastavio je Dr. Hackenberg. «To je omiljeno vozilo sa velikim brojem fanova, koji žude za slobodom, prirodom i nezavisnošću. Kako ranije, tako i sada».

Taj osećaj životnosti trebao bi da uveri i nove kupce. To garantuje niz tehničkih novosti kao što su emocionalan dizajn i brojne ideje vezane uz opremu. Tako je vozilo sa četiri sedišta serijski opremljeno potpuno električnim sklopivim krovom od tkanine. Golf se otvara za svega 9,5 sekundi; do brzine od 30 km/h otvara se i tokom vožnje. Zatvoren spada među najtiše Cabriolete. Opremljen je automatskom zaštitom kod prevrtanja, prednjim i bočnim vazdušnim jastucima za glavu/grudni koš, vazdušnim jastukom za kolena na vozačevoj strani i ESP-om. Osim toga Golf Cabriolet nudi najveći unutrašnji prostor u svojoj klasi, a zahvaljujući «softtopu» i potpuno funkcionalan prtljažnik (250 l) i pri otvorenom sklopivom krovu.

Idealni za vožnju sa Cabrioletom su šest motora sa direktnim turbo-ubrizgavanjem sa rasponom snage od 77 kW / 105 ks do 155 kW /210 ks. Užitak u vožnji takođe garantuju brzi i štedljivi savremeni automatizovani menjači sa dva kvačila DSG koji se isporučuju u kombinaciji sa četiri motora. Tri benzinska (TSI) i jedan dizel (TDI) motor će se ugrađivati u energetski efikasne BlueMotion modele (sa tehnologijom rekuperacije i start-stop sistemom). Kako efikasno novi Golf Cabriolet troši gorivo pokazuje model sa 1,6 TDI motorom snage 105 ks sa BlueMotion tehnologijom: on u proseku troši svega 4,4 l na 100 km (117 g/km CO2).

U Ženevi debituje i nova generacija Tiguana. Kao jedini SUV u svojoj klasi Tiguan se po izboru može naručiti u onroad ili offroad verziji. Novi sistemi potpore kao što su sistem za prepoznavanje umora, sistem dugih svetala «Dynamic Light Assist» kao i pomoć u smislu zadržavanja vozila u voznoj traci «Lane Assist» obogatili su izbor dodatne opreme. Takođe novo u Tiguanu: elektronska blokada diferencijala XDS. Od sredine godine usavršeno univerzalno vozilo pojaviće se na tržištu u celom svetu.