Volkswagen

Četiri nagrade za Volkswagenov Think Blue

Volkswagen je za svoju inicijativu ekološke i energetske održivosti pod imenom „Think Blue.“ dobio četiri najprestižnije svetske nagrade za dizajn: osim nagrade „red dot” za dizajn i „iF komunikacijski dizajn“, ova inicijativa je odlikovana i „Corporate Design nagradom 2011“, kao i nagradom na takmičenju „Automotive Brand Contest 2011“ .

„Sa inicijativom „Think Blue.” Volkswagen želi da inspiriše na usvajanje ekološki prihvatljivog načina života. Ove značajne nagrade dodeljene su ideji koja stoji iza ove inicijative, te njenom izvanrednom dizajnu. A kreativna realizacija služi za uspešan dijalog sa našim kupcima”, objašnjava Luca de Meo, šef marketinga koncerna i marke Volkswagen. Četiri nagrade dodeljene su za komunikacijski dizajn i dizajn prezentacija ideje „Think Blue.”, koju je od početka do kraja popratila agencija MetaDesign.

Ugledne nagrade „iF communication design award” u kategoriji „Exhibition/Trade Fair”, kao i „red dot Design Award” u kategoriji „Event Design” osvojila je izložba „Think Blue. Ideas” postavljena u berlinskom automobilskom forumu Unter den Linden, u okviru koje se posetioci mogu informisati o različitim aspektima ideje „Think Blue”. Komunikacijski dizajn „Think Blue.” je, osim toga, pobednik prvog takmičenja ABC („Automotive Brand Contest”) za najbolji automobilski dizajn 2011.godine.

Sa projektom „Think Blue.” Volkswagen se bavi pitanjem usklađenosti individualne mobilnosti sa ekološkom održivosti. U tom smislu je proizvođač iz Wolfsburga razvio ekološke tehnologije poput efikasnog „BlueMotiona”, potom električne mobilnosti, ali i sasvim novih koncepata mobilnosti kao što su carsharing-projekt „Quicar” i koncept proizvodnje automobila koji štedi prirodne resurse nazvan „Think Blue. Factory.”.