Toyota

Toyota ponovo postala najvredniji automobilski brend na svetu

Toyota je ponovo proglašena za najvredniji automobilski brend u 2011. godini prema BrandZ godišnjoj listi 100 najvrednijih brendova na svetu, objavljenoj 9. maja 2011. Vrednost Toyota brenda se je povećala za 11% i sada vredi procenjenih 24.2 milijarde USD (17 milijardi €).

Toyota je držala krunu kao najvredniji automobilski brend pet godina za redom, od kada je BrandZ izveštaj prvi put objavljen 2006. godine. Samo se je 2010. kratko zadržala na drugom mestu. Prema pisanju autora, jedan od razloga za Toyotin preporod u poslednjem izdanju izveštaja može da se pripiše snazi i volju kojom je Toyota prebrodila prošlogodišnju krizu u Severnoj Americi.

Osim toga, Toyotin inovativni hibridni pogonski agregat, prisutan u sve većem broju Toyota i Lexus vozila, drži vodeće mesto na tržištu zahvaljujući izvanrednim performansama po pitanju zaštite životne sredine i uštede goriva.

Za Toyotu, ovaj rezultat pokazuje da su urodili plodom napori kompanije da se na iskren i otvoren način poveže sa javnošću i svojim kupcima. Toyota nastavlja da posluje prema vodećim principima kompanije i u skladu sa ‘Toyotinom globalnom vizijom’, sa ciljem da dovede osmeh na lica svojih kupaca, tako što će nadmašiti njihova očekivanja.

Lexus se je ponovo ušao među 10 najvrednijih automobilskih brendova, sa vrednošću od 3.7 milijardi USD (2.6 milijardi €)

Istraživači Millward Brown Optimer-a su sastavili godišnji izveštaj analizirajući finansijske i poslovne rezultate, dobijene od istraživačkih kompanija BrandZ, Bloomberg i Datamonitor™. Istraživačke kompanije su takođe obavile anketiranje kupaca širom sveta kako bi procenili brend i njegovu sposobnost da zadovolji prohteve kupaca.

Ovde možete da preuzmete celokupnu BrandZ listu 100 najvrednijih brendova na svetu.