Toyota

Toyota ponovo najvrednija automobilska marka na svetu

Toyota je ponovo proglašena za najvredniji automobilski brand u 2011. godini prema „BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands” izveštaju, objavljenom početkom maja. Vrednost Toyota branda se u 2011. godini oporavila za 11%, na procenjenih 24,2 milijarde dolara.

Toyota je zadržala krunu kao najvredniji auto brand tokom pet uzastopnih godina u BrandZ izveštaju, objavljenom prvi put 2006. godine, zadržavši se kratko na drugom mestu, u 2010. godini. Prema izveštaju autora, jedan od razloga za Toyotin preporod može se pripisati snazi i volji koju je Toyota pokazala u prevladavanje krize prošle godine u Severnoj Americi.

Osim toga, zahvaljujući Toyotinoj inovativnoj potpuno hibridnoj tehnologiji, koji se primjenjuje u sve većem broju Toyota i Lexus vozila, Toyota je i dalje ostala tržišni lider, zahvaljujući svojem izvanrednom stavu prema zaštiti životne okoline i pronalasku sve efikasnijih načina za unapređenje tehnologije.