Toyota

Novi Hilux – novi dizajn i više snage

Čuveni Toyota Hilux nastavlja da dominira evropskim pikap segmentom. Sa ukupnom prodajom od 21,866 vozila u 2010, on čini gotovo 25% tržišta. Zbog toga je Toyotin pikap lider po prodaji u ovom segmentu, već treću godinu za redom.

Predstavljanjem novog Hiluxa, Toyota donosi svež dizajn i dodatno unapređuje čuveni kvalitet, pouzdanost i trajnost ovog modela.

Unutrašnjost novog Hiluxa je u širokoj meri osvežena, uz prefinjen dizajn koji naglašava imidž pikapa kao vozila za slobodno vreme. On nudi osećaj istinskog kvaliteta u kabini i udobnost putničkog automobila.

Unutrašnjost se odlikuje izmenjenim gornjim delom kontrolne table, sa novom horizontalno postavljenom središnjom konzolom koja naglašava prozračnost i prostranost kabine. Već od srednjeg nivoa opreme, ona sadrži ‘Toyota Touch’, 6.1-inčni ekran u boji sa multimedijalnim funkcijama.

Doživljaj kvaliteta je sada mnogo veći, zbog korišćenja elemenata sa tamnom završnom obradom i intenzivnijom bojom, zastupljenih širom unutrašnjosti, kao i dodatnih srebrnih ukrasnih umetaka.

Prednji deo novog Hiluxa je potpuno redizajniran, od A stuba, nove haube, maske hladnjaka, farova i prednjeg branika. Profil vozila je dodatno naglašen novodizajniranim prednjim i zadnjim blatobranima, redizajniranim 15-inčnim i 17-inčnim čeličnim i aluminijumskim naplacima, kao i novim spoljašnjim retrovizorima.

Kako bi se jasnije razlikovale ‘radna mašina’, ‘model sa sve namene’ i ‘verzija za slobodno vreme’, novi Hilux je sada dostupan u tri nivoa opreme: Country, City i Executive.

Ispunjavajući svoju ulogu ‘radne mašine’ i ‘vozila za sve namene’, potpuno novi City nivo opreme je dostupan sa pogonom na četiri točka, 2.5 litarskim D-4D pogonskim agregatom i ručnim menjačem u Extra Cab i Double Cab obliku karoserije, te sa 3.0 D-4D motorom, pogonom na sve točkove i ručnim ili automatskim menjačem u Double Cab verziji.

Uz izbor tri tipa karoserije, dva motora, ručnog i automatskog menjača i pogona na dva ili četiri točka, najbolji evropski pikap sada ispunjava zahteve još šireg kruga profesionalnih kupaca, kao i onih koji žele vozilo za slobodno vreme.

Uvođenjem turbopunjača za varijabilnim brizgaljkama, novi Hilux sa 2.5 litarskim D-4D motorom i pogonom na dva točka sada ima 24 ks više snage. Ovaj motor ima 144 ks pri 3600 o/min i 343 Nm obrtnog momenta pri 2000 o/min.

Bez obzira na povećanje snage, potrošnja u kombinovanom ciklusu je smanjena za 1.0 l/100 km, na 7.3 l/100 km, dok su emisije CO2 smanjene za 28 g/km, na samo 191 g/km.

Osim toga, verzija novog Hiluxa sa pogonom na dva točka sada ima robustniju konstrukciju šasije, poput one na 4WD modelima. To povećava klirens, kao i vučni kapacitet modela sa pogonom na dva točka, koji sada iznosi 2.5 tone.

Zahvaljujući filteru za čestice dizela (Diesel Particulate Filter – DPF), 2.5 litarski D-4D i 3.0 litarski D-4D motori su sada usaglašeni sa EURO V standardom.

Proizveden u Toyota Motor Thailand i Toyota South Africa Motors fabrikama, novi Hilux će biti dostupan u 36 evropskih i više od 135 zemalja širom sveta.