Subaru

Subaru Impreza WRX STI za 2011

Subaru Impreza WRX STI za 2011

Subaru Impreza WRX STI za 2011

Od njenog predstavljanja 1994. godine, neprestani razvoj i unapređenje Impreze WRX STI pratila je snažna podrška hiljada zadovoljnih vlasnika i zaljubljenika u automobilsku tehnologiju širom sveta. Ovi odani ljubitelji subaruovog kompaktnog automobila najviše su cenili njegove vrhunske karakteristike koje su dolazile do izražaja kroz jedinstvenu kobinaciju snažnog turbo-punjenog “bokser” motora postavljenog horizontalno i jedinstvenog simetričnog pogona na sve točkove (Symetrical AWD).

Subaru nastavlja svoju filozofiju razvoja najsavremenijih putničkih automobila koji u sebi nose suštinu stvarne kontrole nad vozilom, od običnih do ekstremnih uslova vožnje. Na samom čelu subaruove porodice nalazi se Impreza WRX STI koja definiše stav ovog japanskog proivođača prema sportskim modelima sa pogonom na sve točkove. Naravno, osnovno tehnološko rešenje predstavlja “Symetrical AWD” koji uz precizan odgovor na komande upravljača predstavlja ključne elemente za poverenje vozača u svoje vozilo. Oni za svoj WRX STI kažu da to nije samo sportski automobil već vrhunska vozačka mašina.

Subaru Impreza WRX STI za 2011

Baziran na konceptu “najbrži WRX STI svih vremena” predstavljenom ove godine na salonu automobila u Njujorku, model nove sportske Impreze za 2011. godinu napravljen je da pruži najbolje performanse. Još od prve generacije to je bio osnovni cilj proizvođača uz, naravno, vrhunsku bezbednost bez obzira na uslove vožnje. Model za 2011. godinu testiran je u različitim vremenskim prilikama, na svim vrstama podloge, u gradskoj vožnji, ali i na najzahtevnijim sportskim stazama. U Subaruu, izraz “najbrži” ne odnosi se samo na maksimalnu brzinu ili snagu motora.

Možda i najznačajnije, vrhunske performanse su rezultat poverenja koje vozač stiče za upravljačem, čak i kada vozi automobil na ivici upravljivosti, a ono proističe iz najpreciznijeg odgovora automobila na vozačeve komande. Testovi ogibljenja i ponašanja tokom extremnih uslova vožnje modela WRX STI za 2011. godinu potvrdili su poboljšanu stabilnost i predvidljivost ponašanja vozila u svakoj situaciji uz izvanrednu snagu.

Uz smanjenje ukupne težine unapređeno je i prijanjanje vozila uz podlogu koje ohrabruje vozača prilikom ulaska u krivinu velikom brzinom. Verzija WRX STI sa četvoro vrata (sedan) koja je od nedavno obogatila lepezu modela, sportskog izgleda sa širokom i niskom siluetom sigurno će zadovoljiti i najveće ljubitelje Subarua. Zahvaljujući unapređenjima na ogibljenju, odstojanje od tla smanjeno je za 5 milimetara čime je snižen centar gravitacije i povećana slima prijanjanja u krivinama.

Zahvaljujući novom “wide-body” dizajnu i promenjenom izgledu prednje maske sa novom svetlosnom grupom Impreza WRX je dobila agresivniji sportski izgled približan STI obliku karoserije i od leta će se se američkim kupcima nuditi u varijantama sedan sa 4 vrata i hatchback sa 5 vrata. Obe verzije pod haubom imaju 2,5 litarski turbo četvorocilindrični bokser motor sa 265 konja i 330 Nm obrtnog momenta pri 4000 o/min., u paru sa petostepenom manuelnom transmisijom.

Paket nove Impreze WRX podrazumeva za 1,5 inča (3,8 cm) širi trag točkova napred i pozadi, naplatke od 17 inča (gume 235/45R17 umesto ranijih 225/45R17), Subaru Symmetrical All-Wheel Drive pogon na sva četiri točka, bezbednosne elektronske sisteme ABS, EBD i VDC, sportski enterijer (trokraki kožni volan, sportska sedišta, aluminijumske pedale…) i poboljšan koeficijent otpora vazduhu od prethodnog modela.