Subaru

Čitaoci AMS magazina postavili Subaru odmah iza Mercedesa po kvalitetu servisnih usluga

Čitaoci revije „Auto Motor und Sport“ iz 14 zemalja postavili su Subaru ispred 30 konkurenata u anketi „Najbolji automobili 2010“. Rezultati 34. po redu studije čuvenog nemačkog specijalizovanog automobilskog magazina učrvstili su odličnu reputaciju subaruove servisne mreže time što su ovom japanskom brendu dodelili drugo mesto u konkurenciji „Kvalitena servisna usluga“ odmah iza Mercedesa.

U anketi u kojoj je učestvovao ukupno 195.641 čitalac (od kojih 94.628 samo iz Nemačke) Subaru je rangiran takođe i na visoko peto mesto u kategoriji „Velika pouzdanost“ ispred 30 auto brendova koliko je ocenjivano u ovom istraživanju.

U drugoj anketi koja je zaključena prošlog meseca, 48.000 čitalaca magazina “OFF ROAD” u Nemačkoj imali su težak zadatak da izaberu po tri svoja omiljena “off road” vozila između, ni manje ni više nego 97 modela i 38 marki automobila, koji su se takmičili u osam kategorija.

Subaru “autbek” se izdvojio iz gužve u konkurenciji “krosovera” jer je ocenjen visokom ocenom koja mu je donela zavidno treće mesto, odmah iza BMW-ovih modela X1 i X6. Ovaj specifični automobil za koji su uvek govorili da je “karavan koji misli da je SUV” poznat je širom sveta po svojoj pouzdanosti, izvanrednim osobinama “bokser” motora, jedinstvenog pogona na svim točkovima i mogućnosti da sigurno i bezbedno stigne bilo kuda.

Gospodin Jens Beker, generalni direktor Subarua u Nemačkoj je izjavio da je oduševljen postignutim rezultatima koji su potvrdili dugogodišnje simpatije koje prema ovom japanskom automobilskom brendu imaju učesnici ankete.