Seat

SEAT na kineskom tržištu

Prvi put u istoriji SEAT-a ova kompanija će učestvovati na sajmu automobila u Šangaju (21.04. do 28.04.2011) kao deo strategije brenda za ekspanzijom na novim tržištima.

Direktni cilj kompanije je da probudi svest potencijalnih kupaca o brendu pre početka prodaje modela LEON i IBIZA u 2012. godini.

Predsednik SEAT-a Džejms Mjuir (James Muir) je rekao: “Kinesko tržište nudi velike mogućnosti za brend kao što je naš. SEAT predstavlja sinonim za dizajn, za mladost duha, sportske karakteristike, što su sve atributi koji su veoma cenjeni na ovom tržištu”.

SEAT je otkrio da među potrošačima u Kini postoji velika potreba za drugačijim evropskim automobilima i oni veruju da je pravi momenat za proširenje na ovo tržište. “Naša istraživanja su pokazala da kineski kupci automobila najviše cene performanse, dinamičnost, kao i tehnologiju. Na osnovu toga, mi smo zadovoljni što će SEAT doneti nešto novo i sveže na tržište automobila u Kini, pomažući nam tako da uspostavimo identitet brenda i poziciju na tržištu na kom je SEAT jedinstven”, objasnio je Mjuir.