Seat

SEAT Ibiza Cupra 2013

SEAT Ibiza Cupra 2013

SEAT Ibiza Cupra je suptilno bolja nego ikada. Ne samo da je malo brža, nego je SEAT napravio da se pokreće uz manju potrošnju goriva, kao i malo je udobnija u odnosu na predhodne modele.

Inače sa CUPROM španski proizvođač je osvojio tri uzastopna svetska prvenstva u Svetskom reli šampionatu 1996,1997 i 1998.godini

SEAT nije mogao da odoli, a da ne izbaci CUPRU 2013 u najboljem mogućem trenutku u 2013.god. U vremenu koje nam predstoji, u njenoj klasi, premijerno se očekuju sledeći automobili, Mini Cooper S, Skoda Fabia vRS, Peugeot 208 GTI, Ford Fiesta ST, kao i novi Renaultsport Clio. Iz vizuelne perspektive, nova SEAT Ibiza CUPRA 2013,  postavlja se u top poziciju u odnosu na predhodnike iz serije CUPRA.

cupra

Robusni branici, 17inčne aluminijumske felne, 15mm smanjena visina vožnje, kao i trapezoidna izduvna cev na zadnjem delu izvaja CUPRU sa agresivnim izgledom.

Šta se nalazi u 2013 SEAT Ibiza CUPRA?

1.4litarski benzinski motor, TSI, super i turbopunjen omogućava da se razvije 180KS/6200 obrtaja u minuti, kao i max obrtni moment 250Nm/2000-4500 obrtaja u minuti. Zanimljivo isti taj motor sa remapom omogućio je uštedu goriva do 8%, kao i smanjenje izduvnih gasova do 47,9g/km na prosečnih 148g/km. Maximalna brzina je ograničena na 225km/h, dok se od 0 do 100km/h CUPRA dostigne za samo 6,9sec(kataloški 7,2sec). CUPRA se pokreće isključivo na bezolovni 98ROZoktanskih brojeva. Motor je uparen sa 7-stepenim DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom, kojeg je moguće kontrolisati sa komandama na volanu, kao u bolidima F1 serije. Kod menjača u punom automatskom režimu, smene brzina su izuzetno glatke, što omogućava udobnost u vožnji po gradu kao i izvajanja CUPRE u supermini.

1.4TSI je fantastičan tokom bilo koje vrsta vožnje. Sa dovoljno malih momenata za vožnju po gradu i dosta udarnih momenata u gornjoj zoni koji zvuči sjajno, pri tom se na izduvnoj grani čuje niskofrekventna rika, koji ispunjava visoki turbo punjač.

Rukovanje trokrakim kožnim volanom je odlično, kao i izbegavanje prepreka.Prednji kraj je usaglašen u vožnji i omogućuje dobar grip u odnosu na površinu kretanja, koji je potpregnut sa XDS – elektronski kontrolisanim diferencijalomu koji kontroliše svaki točak. Na neravnim putevima, zbog svog sportskog vešanja, ne zaostaje nimalo u udobnosti. Više se čuje TUP na neravninama nego što se oseti u kabini.

Šta je iznutra u 2013 SEAT Ibiza CUPRA ?

Redizajnirana centralna konzola, menjač sa okolinom finiširan je u crnom sjaju koji zajedno sa ručkama na vratima odaje da se nalazite u CUPRA premijum stilu. CUPRA je obeležena nasportskom trokrakom volanu, blago zasečenim pri dnu. Teško pričvršćena prednja sedišta, sa logo-om, kao i aluminijumske pedale koje se izvajaju u dnu kabine.

CUPRA dolazi sa prenosivim infotainment sistemom, koji obezbeđuje satelitsku navigaciju, bluetooth, kao i putni računar.

Prtljažni prostor omogućuje 292litara zapremine, koji može biti povećan sa standardnim preklapanjem zadnjih sedišta.

Opciono mogu se nadograditi, parking senzori, kožna sedišta, kao i panoramski krov koji se prostire punom dužinom vozila, veće disk kočnice (mada standardne u CUPRA modelima nikada nisu imale problema)

Zaključak na kraju, da je SEAT Ibiza CUPRA 2013 spremna za borbu, spoljni izgled facelifted koji još bolje izgleda, promenjen prednji eksterijer, skup biksenonskih farova, izrađeni u elegantom obliku sa novim LED svetlima, kao novi oblik zadnjih LED stop farova, govore da je pred konkurencijom težak zadatak kako bi mogli da pariraju, malom sportskom gradskom super trkačuSEAT Ibiza CUPRA.