Saab

SAAB prikuplja nove ponude

Većina medija koja parti auto tržište javila je da Koenigsegg odustaje od kupovine SAAB-a , ali to nikako nije kraj za ovaj moćni brend. Naprotiv , automatski po objavljivanju navedene vesti, javilo se 90% kupaca koji su bili zainteresovani za SAAB prilikom prvobitnih pregovora, kada se centrala SAAB-a  odlučila za saradnju sa Koenigsegg-om, ne samo zbog finansijkog dela, već prvenstveno zbog imidža kompanije i zbog toga što bi vlasništvo ostalo Švedsko.

Uglavnom , nove ponude će biti prikupljene do kraja decembra 2009, i tad će definitivno za kupca i novog vlasnika biti postavljen finansijski najpouzdaniji ponudjač. Pojedini komentari o gašenju fabrike su neosnovani, pogotovo ako uzmemo u obzir, trenutnu gamu SAAB vozila i finansijku situaciju u kojoj se fabrika nalazi. SAAB je u mnogo boljoj situaciji , nego što je bio pre 9 meseci kada je započeo sa procesom reorganizacije. U tom periodu fabrika je očistila dugovanja, pospešila prodaju i postavila novu strategiju koja se već realizuje mesecima kroz poslovanje.

Aktuelni model 9-3 (verzije SportSedan, SportCombi, Convertible, kao i najnoviji 9-3x) beleži odlične prodajne rezultate, a od strane DEKRE je proglašen ne samo najbezbednijim , već i najpouzdanijim vozilom u klasi. Novi 9-5 koji je premijerno predstavljen u Frankfurtu je pored odličnih komentara i uloženog novca u ceo projekat, dobio i novu proizvodnu traku u SAAB-ovoj fabrici u Trollhattanu. Prvi modeli novog 9-5 su se zvanično počeli i proizvoditi 23.novembra.2009. Novi SUV 9-4X je uveliko na testovima i 99% je spreman za serijsku proizvodnju.

SAAB brend menadžer Milosav M. iz novosadske kuće “MVM Motors“, zvaničnog zastupnika SAAB vozila povodom ovih dešavanja izjavio je: “Za naše klijente i potencijalne kupce bitno je da znaju, SAAB nastavlja sa radom bez smetnji i cela procedura od porudžbine do isporuke željenog vozila ili zamenskog dela se odvija potpuno redovnim tokom. Svako ko je svestan poslovanja će izvući pouku da fabrika sa tradicijom, i neospornim imidžom proizvodjača najbezbednijih automobila na svetu, koja je ovoliko uložila u nove proizvode nema finansijski interes da se ugasi ,već da realizuje uloženo, a upravo to će se i desiti u narednoj godini.”

the authorGoran Aničić