Trend porasta kupovine Mazdinih vozila u Srbiji nastavlja se i u maju. U periodu od januara do maja, Mazda je prodala 312 novih vozila. U odnosu na isti period prošle godine, prodaja je više nego duplo povećana (+113 %). Do maja, najpopularniji modeli bili su Mazda2 (126), Mazda3 (87), Mazda6 (40) i Mazda CX-7 (25).
Samo u maju, u Srbiji je prodato 52 vozila Mazde, što predstavlja povećanje od 67 procenata. Najprodavaniji modeli meseca bili su Mazda3 i Mazda6.
U međuvremenu, osim izuzetno uspešne prodaje, poboljšan je i kvalitet distribucije i servisne mreže Mazde u Srbiji. Veljko Stojanović, generalni direktor Mazda Srbija, objašnjava: „Sa proširenjem dilerske mreže u Srbiji, Mazda povećava kvalitet usluge i dostupnija je kupcima u našoj zemlji. Već u septembru, Mazda otvara novi prodajno-servisni centar i u Čačku. Na ovaj način, naš brend u Srbiji postaje sve jači i sve smo spremniji da kvalitetom i nivoom usluga izađemo u susret željama naših kupaca“.