MOTOR blog
  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Najsvežije
Alfa Romeo Stelvio Serije 1
Novi Opel Crossland
Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“
Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva...
Euroimpex zastupa Opel u regionu
Renault CLIO slavi 30. rođendan
Nova Opel Mokka premijerno
Opel Ascona 1.8i prvi nemački automobil sa katalizatorom
PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i drugu...
Duga tradicija Opel električnih automobila

MOTOR blog

  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
AudiAutomobili

Predstavljena je treća generacija izuzetno uspešnog Audija A3

12. May 2008

Nova generacija premijum kompakt modela, koji suvreno vlada u ovoj kategoriji vozila, je dobila čitav niz dizajnerskih i tehnoloških unapređenja.

Audi će sa novom generacijom A3 i A3 Sportback modela postaviti nove standarde kada su u pitanju vozne karakteristike, dizajn i opremljenost. Nove tehnologije kao što su S tronic menjač, magnetno ogibljenje i sistem za kontrolu ogibljenja, Audi parking sistem i još dosta toga su ključni noviteti u novom Audiju A3.

Novu karoseriju odlikuje nešto veća dužina (+25mm za model sa troja vrata) i niže serijsko ogibljenje. Dakle, Audi je učinio A3 još sportskijim i atraktivnijim automobilom. Prednji spojler i branik su blago izmenjeni, baš kao i prednja maska. Najupadljiviji element su svakako „oborena“ svetla, odnosno Daytime LED svetla. Opciono se mogu poručiti i bi-xenonska prednja svetla, koja se savršeno uklapaju sa LED svetlima.

Unutrašnjost odiše sportskim karakterom i elegancijom. Tu su brojni detalji izrađeni od aluminijuma, novi interfejs za upravljanje audio i klima sistemima. Zapremina prtljažnika iznosi od 350 do 1080l, dok je kod Sportbacka ona 370 do 1100l.

Gama motora se sastoji od čak osam modela: pet benzinskih i tri dizela. Benzinci su 1,6 sa 102KS, 1,4 TFSI sa 125KS, 1,8 TFSI sa 160KS i 2,0 TFSI sa 200KS. Top model je i dalje 3,2 V6 FSI sa 250KS. Dizel motori su 1,9 TDI sa 105KS i 2,0 TDI sa 140 i 170KS. Potrošnja je u proseku smanjena za do 15%. 1,8 i 2,0 TFSI motori su „frikciono optimizovani“ odnosno komponente motora imaju jako malo trenje.

Svi motori, osim 1,6 i 1,9 TDI, se isporučuju sa šestostepenim manuelnim menjačima, dok se model sa 3,2 V6 FSI motorom isporučuje isključivo sa S tronic menjačem. Opciono je moguće poručiti S Tronic i sa ostalim motorima. 2,0 TFSI i dizel motori se isporučuju sa šestostepenom varijantom, dok kupci 1,6, 1,4 TFSI i 1,8 TFSI dobijaju sedmostepene verzije S tronic menjača. Quattro pogon se isporučuje u kombinaciji sa 1,8 i 2,0 TFSI, kao i sa 2,0 TDI varijantama, dok je taj pogon serijski u 3,2 modelu.

Audi će na modelu A3 koristiti magnetne amortizere koji pored odličnih performansi omogućavaju i veoma lako elektronsko podešavanje mekoće. Audi nudi dva režima rada – Normal i Sport.

Nova generacija Audija A3 će pored standardnog S3 modela imati u ponudi i S3 Sportback. Motor i performanse na S3 modelu su nepromenjene – 2,0 TFSI sa 265KS i 350Nm, što omougćava ubrzanje od 0 do 100 za 5,7s, odnosno 5,8s kada je u pitanju Sportback model.

Predstavljena je treća generacija izuzetno uspešnog Audija A3 was last modified: May 12th, 2008 by Goran Aničić
A3Audi
0 comment
previous post
AUDI AG: INTENZIVNI PORAST PRODAJE U APRILU 2008. GODINE
next post
Cadillac CTS-V postigao rekord Nurburgring-a

Pročitajte još i ovo...

PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i...

Bela i dalje dominira u BASF-ovom Izveštaju...

Fuzija grupacija FCA i PSA trebala bi...


Najnovije AUTO-MOTO vesti

  • Pesak za mačke sprečava probleme s klima-uređajem

  • Alfa Romeo Stelvio Serije 1

  • Novi Opel Crossland

  • Hamilton i Rozberg na najekstremnijoj trci sveta Extreme E

  • Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“

  • Pravo je vreme za zimske gume!

  • Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva četiri točka

Linkovi

  • Android revija
  • Personal magazin
  • Svakodnevnica blog
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
Footer Logo

@2017 - MOTORblog. All Right Reserved.


Back To Top