MOTOR blog
  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Najsvežije
Alfa Romeo Stelvio Serije 1
Novi Opel Crossland
Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“
Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva...
Euroimpex zastupa Opel u regionu
Renault CLIO slavi 30. rođendan
Nova Opel Mokka premijerno
Opel Ascona 1.8i prvi nemački automobil sa katalizatorom
PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i drugu...
Duga tradicija Opel električnih automobila

MOTOR blog

  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
AudiAutomobiliSport

Predstavljena Audi RS6 limuzina

12. September 2008

Predstavljene su slike i specifikacije limuzinske verzije moćnog RS6, koji je u karavan verziji predstavljen još u septembru prošle godine.

Kao i Avant model, RS6 limuzinu će pokretati V10 motor sa 580 KS i 650 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Automobil je opremljen permanentnim quattro pogonom i sportskim ogibljenjem sa sistemom dinamičke kontrole – DRC.

Kombinacija FSI motora sa direktnim ubrizgavanjem goriva, zatim, tzv, suvog kartera i dva turbo punjača sa maksimalnim pritiskom od 1,6 bara daje obilje snage duž čitavog radnog režima motora. Dovoljno je podsetiti da V10 motor isporučuje maksimalni obrtni momenat u rasponu od 1500 do 6250 ob/min.

Sa odnosom snaga-težina od 3,4 kg po KS, RS6 će ubrzati do 100 km/sat za 4,5 sekundi i dostići elektronski kontrolisanih 250 km/sat, koji se na zahtev kupca mogu pomeriti do novog limita od 280 km/sat. Snaga se prenosi na sve točkove putem 6-stepenog tiptronic automatskog menjača, koji je optimizovan za brze promene brzina i što kraće stepene prenosa. Vozaču ostaje mogućnost da manuelno menja brzine uz pomoć klasične ručice ili šiftera iza obruča volana.

Karoserija sedan verzije RS6 dugačka je 4,93 metra i primetno je drugačija od standardne A6 limuzine. Prednji kraj je karakterističan po jednodelnom grilu, ogromnim usisisma za vazduh, LED svetlima specifičnim za RS6, adaptivnim farovima, proširenim branicima, jasnije profilisanim bokovima, zadnjem difuzoru, integiranom spojleru u poklopac prtaljžnika i dve velike izduvne cevi. Naravno, tu su i diskretne oznake crvene boje – RS6.

Enterijer obiluje skupim materijalima poput kompozitnih materijala, aluminijuma, kože i alkantare. Završna obrada i detalji su, tradicionalno, urađeni na veoma visokom nivou. Kupci će imati izbor između upravljača trokrakog dizajna i RS multifunkcionalnog sportskog volana. RS verzija opciono može biti presvučena jelenjom kožom, a dizajn ove verzije volana se jasno prepoznaje po ravnm donjem delu obruča i RS6 amblemu na donjem paoku volana.

RS6 je bogatiji u odnosu na standardni A6 i za unikatne instrumente koji imaju i podatak o pritisku turbine, merač vremena po krugu, temperaturu ulja, a svim ovim podacima se može pristupiti putem vozačkog informacionog sistema.

Audi za RS6 sedan, baš kao i kod Avant verzije, nudi karbon-keramičke kočnice u kombinaciji sa 19″ točkovima, a ukoliko se kupac odluči za 20″ točkove dobija i kočione diskove većeg promera (420 mm napred i 356 mm pozadi).

Od sigurnosnih sistema kupci uz RS6 dobijaju Audijeve Lane i Side Assist, elektronsku kontrolu stabilnosti vozila sa sport modom i mogućnošću isključivanja, te adaptivni tempomat.

RS6 će doći do prvih kupaca već u oktobru nakon salona u Parizu, gde će biti premijerno prikazan.

Predstavljena Audi RS6 limuzina was last modified: September 12th, 2008 by Goran Aničić
AudiRS6
0 comment
previous post
Opel obeležava jubilej kompaktne klase
next post
Ibiza u Beogradu

Pročitajte još i ovo...

Hamilton i Rozberg na najekstremnijoj trci sveta...

PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i...

Bela i dalje dominira u BASF-ovom Izveštaju...


Najnovije AUTO-MOTO vesti

  • Pesak za mačke sprečava probleme s klima-uređajem

  • Alfa Romeo Stelvio Serije 1

  • Novi Opel Crossland

  • Hamilton i Rozberg na najekstremnijoj trci sveta Extreme E

  • Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“

  • Pravo je vreme za zimske gume!

  • Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva četiri točka

Linkovi

  • Android revija
  • Personal magazin
  • Svakodnevnica blog
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
Footer Logo

@2017 - MOTORblog. All Right Reserved.


Back To Top