“Pežo 3008” jedan je od automobila u kojima su objedinjene dobre strane pripadnika više klasa. Rađen je na osnovi 308-ice, ali se nije pretvorio u njegovu povišenu karavansku verziju. Iako bi trebalo da bude miks koji bi obuhvatao osobine karavana, mini-vana i SUV-a, nedostatak pogona na sva četiri točka, pa i opcionalnog grip-kontrol diferencijala, sve njegove terenske kvalitete svodi na povišen razmak od tla.
Ma koliko mehanički bio blizak 308-ici, dizajnerski je 3008 priča za sebe. Prednji kraj odmah odaje pripadnost “Pežoovoj” porodici, mada izgleda kao da su dizajneri ostali na pola puta između standardne “Pežoove” elegancije i malo grubljeg izgleda SUV-a. Unutrašnjost, međutim, zaslužuje sve pohvale – za putničku kabinu, kao i za prtljažni prostor koji se može povećati na više od 1.200 litara.
Motor – 1.6 litarski turbo benzinac sa 150 konja daje 3008-ici performanse na nivou jednako motorizovanih kompakata: ispod devet sekundi do stotke i 200 na sat. Iako u gradu može da popije i više od 11,5 litara, na otvorenom putu potrošnja se smanjuje do 10 litara. “Pežo 3008” dobro funkcioniše kao višenamenski auto i kao takav ima budućnost. Problematična bi, ipak, mogla da bude cena, jer će mnogi smatrati da je 30.000 evra jednostavno previše za ovakav automobil.