Peugeot

Peugeot 107 EXPERIENCE – Interaktivna digitalna kampanja

U sklopu promocije 107-ice Peugeot je pokrenuo interaktivnu digitalnu kampanju lansirajući četiri personalizovana video spota koja su dostupna na YouTube-u (http://www.youtube.com/107experience). Svaki online korisnik posetom ovog linka i postavljanjem svoje fotografije preuzima ulogu u jednom od četiri nova video spota za 107-icu.

Ovom kampanjom Peugeot pokazuje da prati komunikacijske trendove i da želi i na ovaj duhovit i zabavan način komunicirati sa Peugeot ljubiteljima širom sveta.

“Peugeot je prepoznao značaj online kanala za komunikaciju sa korisnicima i ova kampanja za 107-icu je samo jedna od aktivnosti. Pored online komunikacije na globalnom nivou, Peugeot je na proleće ove godine lansirao vlastitu fan stranicu na Facebook-u na kojoj aktivno komuniciramo sa našim kupcima i korisnicima naših usluga. Ta dvosmerna komunikacija se pokazala kao veoma efikasna. Pričinjava nam veliko zadovoljstvo kada nam se neko od Peugeot vozača javi sa pitanjem ili nedoumicom i mi na brz i jednostavan način možemo odgovoriti ili pomoći u rešavanju problema”, istakao je direktor marketinga generalnog uvoznika i distributera Peugeot proizvoda.

Svoje fan-ove Peugeot BiH redovno nagrađuje kao i u nedavno završenoj igri “Peugeot u ritmu leta” i priređuje druga iznenađenja želeći nagraditi poverenje Peugeot vozača i ljubitelj.