Opel

Sasvim nova Opel Corsa – sportski izgled i dinamika “zelene” vožnje

Nastavlja se doterivanje Opel Korse: nakon izmene svih sadržaja ispod njene haube 2010. godine, Opelov uspešni „mali“ automobil 2011. godine dobija novi izgled. U potpunosti preoblikovana Korsa sada ima sportski izgled, izražajniju pojavu, što je čini prepoznatlivim članom nove Opelove porodice. Nove boje spoljašnjosti, novi izgled unutrašnjosti, kao i sjajna ponuda individualizovane, sportske verzije čine je privlačnijom nego ikada.

Korsa se sada isporučuje sa novim multimedijalnim inofrmativno-zabavnim sistemom zvanim “Touch & Connect” („Dodirni i Poveži se“) sa peto-inčnim ekranom na dodir, u boji, potpunom navigacionom pokrivenošću za 28 evropskih zemalja, Bluetooth, iPod i USB priključcima po veoma povoljnoj ceni.

Dok su 2010. godine svi motori prerađeni tako da postižu veću snagu uz nižu potrošnju goriva i emisiju ugljendioksida, nova verzija 70 kW/ 95 ks ecoFLEX 1.3 CDTI sada u izvedbi sa Start/Stop tehnologijom dodatno povećava ukupnu efikasnost Korse. Verzija sa troje vrata zahteva svega 3,5 litre dizela na 100 km uz emisiju od svega 94 g/km CO2. Start/Stop tehnologija naročito omogućava smanjenje potrošnje goriva u gradskom saobraćaju – na 4,2 litre/100 km u odnosu na 4,6 l/100 km kod modela Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX uz emisiju od 98 g/km CO2.

Čitava porodica u stalnom pokretu


Kao glavni igrač na evropskom tržištu od 1982, Opel Korsa nudi jedan od najširih proizvodnih opsega u segmentu malih autombila. Isporučuje se sa dva izražajna stila karoserije: trovratna kupe izvedba, pogodna za porodicu, izvedba sa petora vrata, kao i komercijalna varijanta Korsavan. U unutrašnjosti kabine, Korsa neprestano osvaja sa jednim od najprostranijih i naprivlačnijih enterijera u klasi. Korsa ujedno nudi mnoge inovativne osobine koje njena konkurencija ne nudi – poput zagrevanja upravljača, ili integrisanog nosača bicikala FlexFix – kao i mnoge druge koje se retko sreću u segmentu, poput prilagodljivih halogenih farova (AFL), podrške pri kretanju uzbrdo i panoramskog staklenog krova.

Postavka pogonskih grupa modela Opel Korsa pokriva opseg od 48 kW/65 ks do 141 kW/192 ks. Ova linija motora je dopunjena tokom 2010 mnogim novim motorima izvedenim u skladu sa Evro 5 standardima emisije koji smanjuju potrošnju goriva i emisiju CO2 za do 13% uz povećanu snagu motora kod najvećeg broja izvedbi. Kako bi vozači smanjili potrošnju, i dalje vozeći moćan automobil, na glavnu instrument tablu, dodat je ‘shift up’ indikator (za prebacivanje u viši stepen prenosa).

Prerađena 1.6-litarska turbo OPC verija sa 141 kW/192 ks i dalje je najjači model u liniji Korse. Prednji izgled modela Korsa OPC je takođe preoblikovan kako bi bio uparen sa ostatkom nove postavke modela, naročito sa novim farovima i novom rešetkom.
Kada su u pitanju dizel motori, različite verzije jedinica 1.3 i 1.7 CDTI pružaju izlaznu snagu u opsegu od 55 kW/75 ks do 96 kW/130 ks – trošeći neznatnu količinu dizel goriva; svi imaju potrošnju između 3,5 i 4,6 litara na 100 kilometara.
Privlačnost i posebnost za svaki ukus

Četiri nivoa opreme Essentia, Enjoy, Cosmo i Sport, koji pružaju mogućnost vozačima da personalizuju Korsu prema svojim željama unapređeni su u modelima za 2011. godinu. Nove savremene boje i dekori su u ponudi i u unutrašnjosti i u spoljašnjosti. U ćumur-crnom okruženju, Enjoy enterijer može biti opremljen izražajnijim tabasko naradžastim ili metalik plavim nijansama. Nova paleta boja eksterijera integriše delikatan beličast gvakamole izgled, upadljivu skakavac zelenu boju, i smelu i toplu hana boju.

Pored toga, uspešna, sportska Color linija koja već sada zauzima 20% ukupne prodaje Korse u Nemačkoj, proširuje svoju ponudu. Pored poznatih Color Edition i Color Race modela, sada se pojavljuje i novi paket nazvan Linea sa smelom izvedbom sa 17-inčnim točkovima u beloj ili sjajno crnoj boji sa uparenim velikim trakama duž karoserije. Paket Linea je dostupan na modelima Enjoy, Sport i Cosmo.

Najprodavaniji super-mini automobil sa unapređenim inženjeringom i vrhunskim kvalitetom

Na Korsi su izvršena značajna unapređenja šasije tokom 2010. godine, radi većeg uživanja u vožnji, poboljšanog osećaja upravljivosti i veće stabilnosti u držanju pravca – a sve to ne na uštrb priznate agilnosti i zabave u vožnji.

Amortizeri, opruge, ojačanja, zadnja osovina, upravljač i softver sistema električnog upravljanja (EPS) su poboljšani kako bi Korsa postigla prefinjeniju vožnju, uz kvalitet upravljanja i vožnje koji priliči vozilima skuplje klase. ABS i ESPPlus sistemi ugrađeni u Korsu podržavaju prednje disk kočnice sa unutrašnjom ventilacijom i obezbeđuju dodatne funkcije. U hitnim slučajevima, aktivira se upravljanje kočenja pored sistema kočione podrške i elektronske raspodele kočione sile.

Pored atletskog, dinamičnog stila i izvrsne zabave u vožnji, Korsa ujedno nudi kupcima prvoklasan kvalitet. Nemački izveštaj o kvalitetu DEKRA Quality Report 2010 proglasio je Korsu sveukupnim pobednikom kvaliteta, sa najnižom stopom kvarova među svim ispitanim vozilima. DEKRA (Deutscher Kraftfahrzeug-Überwachungs-Verein) je nezavisna organizacija koja pruža kompletne usluge za bezbednu i efikasnu mobilnost, i samim tim je vodeća evropska tehnička stručna organizacija.

Korsa predstavlja veoma popularan izbor širom Evrope kada su u pitanju „mali“ automobili – ili „super-mini“ automobili. Njoj „pripada“ 30% ukupne prodaje Opel/Vokshal vozila i spada u vodeće automobile u svom segmentu. Prosečna godišnja prodaja u prethodne tri godine bila je oko 400.000 jedinica.

Korsa je osmišljena i kreairana u Riselhajmu u Nemačkoj, a sklapa se u Saragosi u Španiji i Ajzenahu u Nemačkoj.

1 Comment

Comments are closed.