MOTOR blog
  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Najsvežije
Alfa Romeo Stelvio Serije 1
Novi Opel Crossland
Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“
Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva...
Euroimpex zastupa Opel u regionu
Renault CLIO slavi 30. rođendan
Nova Opel Mokka premijerno
Opel Ascona 1.8i prvi nemački automobil sa katalizatorom
PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i drugu...
Duga tradicija Opel električnih automobila

MOTOR blog

  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Opel

Opel Ampera-e prevalila 750 kilometara sa jednim punjenjem

27. September 2017
Opel Ampera-e

Televizijska ekipa auto mobil, emisije na VOX kanalu je pokušala da sazna koliko trenutni šampion autonomije u klasi električnih automobila zaista može da pređe sa jednim punjenjem baterije i da li može da prevali put od najzapadnijeg grada Nemačke, do grada na krajnjem istoku ove zemlje.

U pitanju je razdaljina duga ukupno 750 kilometara, od Görlitz-a to Aachen-a. Sa fabrički deklarisanom autonomijom od 520 kilometara po NDEC (New European Driving Cycle), Opelov električni automobil značajno prednjači u odnosu na direktne konkurente. Takođe, Opel Ampera-e impresionira i kada se testira po WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure) test proceduri. Ovim ispitivanjima u kombinovanom WLTP režimu Opel Ampera-e je imala autonomiju od 380 kilometara.

Naravno, u svakodnevnoj upotrebi potrošnja električne energije zavisi od mnogo faktora, kao što je stil vožnje, ali utiču i spoljašnji faktori. Upravo je to detalj koji su iskoristili šef VOX test tima Albert Königshausen i prezenter Alexander Bloch. Dvojac novinara-test vozača išao je krajem avgusta sa krajnjeg zapada nemačke i zaputili se na istok ka gradu Aachen-u.

Dvijica novinara su veoma strpljivo brojali kilometar po kilometara nemačkih puteva i to uglavnom brzinom koja je se kretala između 40 i 50 kilometara na čas. Ovo je bio najefikasniji način da se energija iz baterije modelela Ampera-e iskoristi što efikasnije, a samo putovanje je trajalo 25 časova i 30 minuta.

Podrazumeva se, svako usporavanje i nizbrdica su korišćeni da se baterija dopuni, što je glavna prednost električnih automobila u odnosu na klasične pokretane motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.

A kako su na ovo testiranje uticali spoljašnji faktori? Zbog preusmeravanja, ruta putovanja je bila produžena za 20 kilometara više nego što je planirano. U trenutku kada je baterija bila potpuno prazna, na displeju je bio ispisan broj od 754,9 kilometara. I sve to sa jednim punjenjem baterije!

Ampera-e kombinuje praktičnost sa ekonomičnošću i temperamentom

Pored izuzetne autonomije, 4.16 metara duga Ampera-e nudi obilje prostora za pet putnika, plus prtljažni prostor zapremine 381 litar (1.274 litara kada je zadnja klupa oborena). To je omogućeno praktičnim rešenjem smeštanja baterija u duplom podu vozila. Opel Ampera-e je opremljena i poslednjom generacijom IntelliLink infotaiment sistema, koji je kompatibilan sa Apple CarPlay i Android Auto, u paketu sa Opel OnStar.

Pored toga, Opel Ampera-e blista i na putu zahvaljujući temperamntu i performansama koje obezbeđuje elektromotor snage 150kw/204ks i sa obrtnim momentom od 360 njutnmetara, koji je dostupan u svim radnim režimima. To modelu Ampera-e omogućava da do sto kilometara na čas ubrza za 7,3 sekunde, što je vreme koje je konkurentno i u klasi automobila sa sportskim temperamentom. Međuubrzanje od 80 do 120 kilometara na čas, koje je veoma važno prilikom preticanja, Amper-e izvršava za samo 4,5 sekundi. Kako bi bila očuvana putna autonomija, maksimalna brzina je limitirana na 150 kilometara na čas.

 

Opel Ampera-e prevalila 750 kilometara sa jednim punjenjem was last modified: September 27th, 2017 by Goran Aničić
Opel Ampera-eOpel Srbija
0 comment
previous post
Na Međunarodnom sajmu automobila BASF predstavlja nova resenja za automobilsku industriju
next post
Novi Opel Grandland X ušao AUTOBEST finalnih šest

Pročitajte još i ovo...

Novi Opel Crossland

Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“

Opel Grandland X sa električnim ponognom na...


Najnovije AUTO-MOTO vesti

  • Pesak za mačke sprečava probleme s klima-uređajem

  • Alfa Romeo Stelvio Serije 1

  • Novi Opel Crossland

  • Hamilton i Rozberg na najekstremnijoj trci sveta Extreme E

  • Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“

  • Pravo je vreme za zimske gume!

  • Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva četiri točka

Linkovi

  • Android revija
  • Personal magazin
  • Svakodnevnica blog
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
Footer Logo

@2017 - MOTORblog. All Right Reserved.


Back To Top