Jednako kao i prethodne godine prvih deset mesta zauzele su gotovo iste marke vozila.
Na vrhu je:
- Opel s 12.112 vozila (14,6% tržišta),
- sledi Renault sa 8.705 vozila (10,5%) i
- Volkswagen s 8.196 komada (9,91%).
Dalje slede Peugeot sa 6719 vozila (8,13%), Škoda (5.159; 6,68%), Citroen (4.729; 5,72%), Toyota (4.627; 5,60%), Ford (3.534; 4,28%), Hyundai (2.994; 3,62%) i Fiat (2.877; 3,48%). Ovih deset proizvođača drži gotovo tri četvrtine ukupnog tržišta (72,6%). Prema analizi tržišnih dobitnika, najveći skok u odnosu na prethodnu godinu zabeležio je Suzuki (index 205), Nissan (index 159), Honda (index 150), Mazda (index 127), Kia (index 123), Volvo (index 119), Mazda (index 114), Toyota (index 113,5), Seat (index 113), Ford (index 111). Kao što se vidi među deset tzv. tržinih dobitnika, čak je šest japanskih proizvođača (odnosno sedam azijskih sa Kia-om), dok su evropske boje „branili“ Volvo, Seat i Ford.
Među modelima i ove je godine najprodavaniji Opel Astra sa 8.123 vozila (ili dve trećine prodaje ove marke), a slede Renault Clio sa 4510 vozila i Škoda Octavia sa 3.134 vozila. Zanimljivo je da sva tri najprodavanija modela u Hrvatskoj još uvek se prodaju u dva poslednja izdanja (Astra Classic, Clio Storia, Octavia Tour, od kojih prva dva modela – Astra i Clio – gotovo podjednako prodaju novih i starih verzija).