Verovatno najfuturističkiji superautomobil dobio je još atraktivniju verziju bez krova, koja je ovih dana puštena u prodaju. Reventón Roadster je još smeliji u prikazivanju ultra modernog enterijera koji je kod kupe verzije bio prikriven niskim krovom i malim staklenim površinama. Utisak o kokpitu borbenog aviona je sada kompletan i vidljiv svakome ko se nađe u njegovoj blizini.
Reventón Roadster je fascinantna sportska mašina, baš kao i njegova kupe verzija. Iz jednog od najsnažnijih 12-cilindričnih atmosferskih motora Lamborghini izvlači nešto više od 103 KS po litru zaremine, iliti 670 KS iz 6496 ccm. Do 100 km/h, što je tek 30% njegove maksimalne brzine, iz mesta stiže za 3,4 sekunde, što je vreme dostojno rasnog sportiste. Deo zasluga za to ima i sofistciran pogon na sva 4 točka sa centralnim viskoznim razdelnikom, a deo i menjač sa e.gear šestostepenom automatikom za promenu stepena prenosa. Naravno, ključni za performanse je njegov 48-ventilski motor sa varijabilnim radom ventila koji svoj najveći učinak postiže pri visokih 8.000 obrtaja u minutu, dok najveći obrtni momenat od 660 Nm ostvaruje na 6.000 o/min. Usisna grana ima tri različita režima rada, a koristi se suvi karter, baš kao kod najboljih trkačkih motora.
Vrata koja se otvaraju na gore, sa mehaniznom tzv. “makaza”, bixenon svetla, veoma široki pneumatici (245/35 R18 napred, 335/30R18 pozadi), providni četvorosegmentni poklopac motora, samo su neke od standardnih odlika Lamborghinija. Pokazivači pravca, dnevna svetla i stop svetla su izrađena u LED tehnici, a moderno je i rešenje sa iskačućim antirol barovima iznad oslonaca za glavu. Karoserija je većim delom napravljena od ugljeničnih vlakana, dok je unutrašnja, strukturalna ćelija napravljena od odabranih vrsta čelika koji su između ostalog spojeni specijalnim lepkovima. Šasiji nisu bila potrebna neka posebna ojačanja, ali je masa Roadstera uvećana za 25 kg i iznosi 1690 kg.
U prelepom enterijeru Reventón Roadstera nalazi se avionska instrument tabla od aluminijuma sa LCD ekranom koji na pritisak dugmeta prikazuje dva različita seta instrumenata: digitalni sa linijama i analogni sa “satovima”. Centralno mesto zauzima prikaz akcelerometra (G sile), nalik na onaj koji se može videti na TV prenosima Formule 1.
Ekskluzivna limitirana serija od 20 primeraka bez sumnje će brzo pronaći vlasnike, uprkos ceni od 1,1 milion evra, ne računajući porez. Lamborghini Reventón Coupé, predstavjen na prethodnom IAA sajmu u Frankfurtu pre dve godine, rasprodat je u rekordnom roku, pa nema sumnje da će i Reventón Roadster predstavljen u septembru ove godine, na istom sajmu, brzo naći put do bogatih vlasnika i kolekcionara.
Dimenzije: 4700 mm x 2058 mm x 1132 mm