Iz korporacije Kia Motors javili su da je njihova ukupna prodaja putničkih vozila u celom svetu u septembru iznosila 155.223 vozila, što je u odnosu na septembar prošle godine čak 40-odstotno povećanje.
Kia je povećanje prodaje zabilježila u skoro svim regijama, a najbolje su se iskazali u Kini (25.356 prodatih vozila, čak 130% bolje nego u septembru 2008. godine), Južnoj Koreji (39.006 vozila, +60%), Evropi (36.037 vozila, +28%), S. Americi (26.138 vozila, +23%) i Opštim tržištima – U Kiji tako zovu područje koje obuhvaća Srednju i Južnu Ameriku, Karibe, Aziju (bez Kine), Pacifik, Bliski Istok i Afriku (28.686 vozila, +11%).
U prvih devet meseci ove godine Kia je u odnosu na isti period prošle godine povećala prodaju za 12% – ukupno je prodaja dostigla brojku 1.187.795 Kija. Najveći napredak je postignut u Kini, gde je do sada prodato 166.869 Kija, što predstavlja čak 48-odstotno povećanje. Južna Koreja (291.525 vozila, +27%), Opšta tržišta (213.909 vozila, +10%) i S. Amerika (274.976 vozila, +6%) tako su postigle poštovanja vredne rezultate, pogotovo ako se uzme u obzir nepovoljna situacija u automobilskoj industriji.
U ovoj godini je do sada Kijin najprodavaniji model Cerato (nedde koriste ime Forte), predstavnik u C klasi, koji je našao 208.627 novih vlasnika. Slede mu sportski terenac Sportage sa prodatih 127.342 primerka i Rio, predstavnik u B klasi, koji je bio prodat u 125.092 primerka.
Kod nas i po celoj Evropi odlično prihvaćeni cee’d, Kijino najjače evropsko oružje u C klasi, osvojio je 4. mesto (92.124 vozila), a među pet najboljih probio se i mališan Picanto (73.991 vozilo).
Što se tiče kategorija vozila u septembru su bili najprodavaniji modeli u kategoriji putničkih vozila (76.021 vozilo, +45%) i tzv. vozila za slobodno vreme – terenska i monovolumenska vozila (36.985 vozila, +20%).