Iz korporacije Kia Motors javili su da je prodaja njihovih vozila u aprilu širom sveta iznosila 174.505 vozila. To je u odnosu na prošlogodišnji april povećanje od čak 36%.
Kijina aprilska prodaja zaista je impresivna, jer se najstariji korejski automobilski proizvođač može pohvaliti dvocifrenim rastom na svim važnijim tržištima: na tzv. Opštim tržištima – u Kiji tako zovu područje, koje obuhvaća Centralnu i Južnu Ameriku, Karibe, Aziju (bez Kine), gde su prodali 38.926 vozila (+63%); u Kini +55% (28.082 vozila), u Južnoj Koreji +33% (38.513 vozila), u Evropi +24% (33.891 vozilo) i 17-odstotni rast u SAD i Kanadi (35.093 vozila).
Ukupno je Kia u prva četiri meseca ove godine prodala 645.515 vozila (+44%), što je takođe vredno svake pohvale. I na tom polju prednjači kinesko tržište, gde je 118.213 prodatih Kija značilo nimalo recesijskih 117 odsto više nego u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Gore pomenute regije pokazale su se najuspešnijim i kod prodaje u ovoj godini: +58% na Opštim tržištima (137.345 prodatih vozila), +34% u Evropi (124.570 vozila), +33% u J. Koreji (143.744 vozila) i 14% u Severnoj Americi gde Kija svrstava SAD i Kanadu (121.643 prodatih vozila).
Kijin najprodavaniji model je Cerato (Forte na nekim tržištima), koji je našao 34.987 novih vlasnika, a prate ga Rio (17.393), Sportage (16.366), novi Sorento (13.732 vozila) i evropski cee’d (11.511).
S obzirom na to da će Kia krajem juna na svetska tržišta plasirati sasvim novog sportskog terenca Sportage, a u jesen isto tako sasvim novu novu limuzinu Optima, jasno je da će korejska ofanziva trajati još neko vreme.