Vožnja određene marke vozila štošta govori o njegovom vlasniku. Poslednje istraživanje magazina “Forbs” na 10 najpopularnijih automobilskih brandova u SAD-u pokazalo je da, na primer, čak 17 odsto vozača “ševroleta” (Chevrolet) nikada nije koristilo internet.
Svaki treći vozač “ševroleta” u SAD-u je akademski obrazovan, dok se isto može reći za 45 odsto vozača “forda”, od kojih 12 odsto nikada nije koristilo “mrežu svih mreža”. Poređenja radi, “hondu” u SAD-u bira 75 odsto vozača sa završenim fakultetom, od čega tri odsto ne koristi internet.
Iako “leksus” (Lexus) bira 70 odsto visokoobrazovanih vozača, problem za japanski luksuzni brend je u tome što su oni u proseku stariji od 56 godina, a 75 odsto ih je oženjeno. Isti problem muči i “Tojotu” (Toyota), čiji su vozači u proseku stari 55 godina, 70 odsto ih je oženjeno, a svakom četvrtom jedno od dece mlađe je od 18 godina. Zato je tu “Tojotin” podbrend “Scion”, čiji je cilj da privuče mlađu klijentelu. S prosečnom starošću od 37 godina i 75 odsto novih kupaca, “Scion” svakako uspeva da ostvari zacrtani plan.
Nimalo iznenađujuće, za upravljačem “rols rojsa” (Rolls Royce) ili “bentlija” (Bentley) naći će se bogatiji vozači, ali njihova starost, bračni i akademski status nisu poznati, s obzirom na to da su vlasnici ovih vozila neskloni ispunjavanju upitnika i formulara. (izvor: PPG Online)