Hyundai Motor Company najbrže je rastuća marka u autoindustriji u 2010. godini, a zabeležila je i najveći rast vrednosti, veći za čak 9,3% u odnosu na godinu dana ranije. Na listi Best Global Brands (Najboljih svetskih marki), Hyundai Motor Company u 2010. godini ponovo beleži rast.
Osim što je najbrže rastuća marka u automobilskoj industriji, značajno je i povećana vrednost marke i to za čak 9,3%. Rezultat je tim vredniji, što je industrijski prosek tek 2,8%. Prosek se ne odnosi samo na automobilske marke, već na svu industriju. Takođe, na lestvici „Top 100 Best Global Brands”, Hyundai se u poslednjih šest godina popeo sa 84. na 65. mesto, a u 2009. godini popeo se je za četiri mesta.
Analitičari kompanije Interbrand smatraju da je Hyundai postigao rast zahvaljujući uspešnosti na raznim područjima, poput dodatnog napretka u kvalitetu, dizajnu i širokoj paleti automobila. Takođe, Hyundai je zabeležio i globalno značajnu marketinšku vidljivost putem sponzorisanja svetskog fudbalskog prvenstva FIFA 2010 u Africi i SuperBowl-a u Americi. Među automobilskim markama, Hyundai je na 8. mestu sa vrednosti od 5 milijardi USD.