Hyundai

Hyundai – Marka broj 1 po lojalnosti kupaca


Već dve godine za redom Hyundai je proglašen za marku broj 1 po lojalnosti kupaca prema istraživanju ‘’Brand Keys Customer Loyalty Engagement Index’’-a. Radi se o istraživačkoj studiji koju sprovodi Brand Keys, konsultansko-istraživačka kompanija osnovana 1984. godine sa centralom u New York-u i brojnim predstavništvima širom sveta (Dublin, Dubai, London, Madrid, Tokio, Sidney…).

Izveštaji za 2011. godinu su uključili čak 528 automobilskih marki podeljenih u 79 kategorija, gde je na osnovu opsežnih testiranja Hyundai dobio prestižno priznanje. Kako je navedeno, Hyundai je i u 2011. godini baš kao i godinu ranije najbolje ispunio očekivanja i želje kupaca, koji su prema izveštajima u većini slučajeva izjavili da bi ponovo izabrali Hyundai.

Kada je u pitanju vernost kupaca, Hyundai je i prema drugim izveštajima visoko ocenjen. Naime prema istraživanju ‘’JD Power 2010 Comsumer Retention Study’’ koje ocenjuje u kojoj meri pojedini kupci tj. vlasnici automobila ostaju vezani za određenu marku i koji su razlozi za to Hyundai zauzima zavidno mesto.

Hyundai je ostvario stopu zadržavanja postojećih kupaca tj. vlasnika od 60%, što predstavlja najbolji rezultat ove automobilske marke u osam godina dugoj tradiciji ovog istraživanja. Hyundai je, prema ovom istraživanju, u period od samo godinu dana ostvario najveći napredak koji se ogleda u poboljšanju za 8 pozicija tj. skoku sa 11. pozicije (2009 godina) na poziciju broj 3 (2010. godina). Vlasnici Hyundai automobila kao glavne razloge svoje vernosti navode: uživanju u vožnji, ekonomičnost i bezbednost.

Uz brojna priznanja o zadovoljstvu kupaca, Hyundai i „na terenu“ beleži uspeeh sa rekordnim prodajnim rezultatima na mnogim velikim tržištima u svetu. Zvanično, Hyundai je najbrže rastuća auto marka na svetu drugu godinu za redom.