Honda

Lojalni vlasnici Honda vozila

Nedavno objavljeno istraživanje lojalnosti kupaca novih automobila, koje je sproveo J.D.Power and Associates, pokazuje da je današnjim kupcima važniji aspekt zabave u vožnji nego visina rezidualne vrednosti automobila nakon određenog vremena eksploatacije.

Ova studija se bavila indeksom lojalnosti kupaca i razlozima zbog kojih vozači ostaju lojalni brendu, a sprovedena je kroz anketiranje više od 123.000 vlasnika novih automobila, od kojih su njih 81.350 zamenili svoj automobil (kupljen kao nov) drugim modelom. Značaj zabavnosti vožnje danas je mnogo veći za lojalnost brendu, nego ranije, dok činjenica koliko automobil vredi kada se prodaje kao polovan, danas ima sve manji uticaj na lojalnost.

Prvo mesto po lajlnosti kupaca dele Honda i Ford, sa indeksom lojalnosti od čak 62% – što znači da će od 100 kupaca nove Honde, njih 62 će ponovo i sledeći put kupiti Hondu. Kod Honde, gledano po modelima najverniji svojim automobilima su vozači modela Accord i CR-V. Hondini vozači kao razlog ovako visoke lojalnosti navode sigurnosne sisteme, napredne tehnologije i visoku rezidualnu vrednost.