Dok Peugeot nema nameru da više pravi sportske verzije “vrućih“ hečbekova sa oznakom GTI i stavlja tačku na zaveštanje legende reli takmičenja uz objašnjenje da želi da se fokusira na luksuznije modele u formi kupea kakav je RCZ, dotle Renault ne samo da promoviše Renault Sport Technologies, već namerava i da vrati u život sportsko-takmičarski brend Gordini pod okriljem RST-a.
Za nekoliko meseci će kompaktni sportski modeli Renault Sport divizije biti modifikovani kako bi bili dostojni imena Gordini po dodatnoj dozi uzbuđenja za vozača i po prepoznatljivom dizajnu koji će moći da se nađe samo sa Gordini značkom.
Plan je da se Twingo Gordini RS prikaže javnosti 25. novembra u Ateljeu Renault na Jelisejskim poljima u Parizu, u sklopu izložbe “Božić u plavom”. Najmanji Gordini bi trebalo da bude tržišno dostupan na proleće naredne godine. Posle Twinga, plan obuhvata nekoliko meseci pauze, a potom i predstavljanje modela Clio Gordini RS.
Amédée “Čarobnjak” Gordini (1899- 1979) je trkač i konstruktor koji je razvio bezmalo 200.000 Renault vozila tokom 20 godina rada u Renaultu, a zaslužan je za neke od najvećih sportskih dostignuća ovog francuskog proizvođača automobila. Karijeru tjunera-konstruktora “Čarobnjak” je započeo u fabrici Simca, ali od 1956. godine radio je ekskluzivno za Renault.