Kupci su Ševrolet Kamaro učinili najprodavanijim sportskim automobilom u SAD u prvoj godini prodaje. Od maja 2009. do maja 2010. godine, Kamaro je zabeležio ukupnu prodaju od 100.000 jedinica, nadmašivši najbližu knkurenciju za 20.000 vozila. Kamaro danas upravlja sa 45% američkog tržišta sportskih automobila, i nastavlja da privlači nove mušterije u predstavništva Ševroleta – kako kod kuće tako i u inostranstvu.
Prema Džonu Ficpatriku, marketing menadžeru za Ševrolet Kamaro, za ovaj uspeh je zaslužena privrženost Kamaro modela kako njegovim lojalnim obožavaocima, tako i onima koji su tek otkrili ovaj brend. „Kada je novi Kamaro stavljen u prodaju, uglavnom su ga kupovali vlasnici Ševrolet vozila, ili Kamaro entuzijasti koji su već posedovali njegovu prethodnu generaciju. Danas, oko polovina kupaca Kamaro modela u 2010.godini su se tek upoznali sa Ševroletom,” rekao je Ficpatrik.
Očekuje se da prodaja Kamaro modela van SAD značajno poraste kako Ševrolet bude povećavao proizvodnju da bi odgovorio na potražnju na Ševroletovim najvećim tržištima, uključujući Brazil, Kinu, Rusiju, Južnu Koreju. U Evropi, Kamaro kupe i kabriolet će postati deo Ševroletove proizvodne game u proleće 2011.