Chevrolet

Chevrolet započinje sledeću fazu u kampanji za lansiranje modela Captiva

Chevrolet započinje sledeću fazu u kampanji za lansiranje modela Captiva

Chevrolet-ova digitalna kampanja na YouTube-u kao podrška lansiranju novog Captiva SUV modela u Evropi je nadmašila glavne ciljeve koje je ovaj američki automobilski brend sebi postavio na samom početku, pre otprilike mesec dana. Prvi video spotovi koji ističu sposobnosti Captiva SUV modela ostavili su preko 200 miliona utisaka i privukli više od 5 miliona pregleda.

captiva

Ovi kratki filmovi nazvani Chevrolet Captical Life Test, hvataju prednosti i duh modela Captiva SUV kroz neočekivane scenarije pune humora. Napravila ih je odabrana grupa veoma popularnih korisnika YouTube kanala. Tu je uključen i DigitalRev TV, najpopularnija foto i video platforma na svetu sa preko 600.000 pretplatnika, kao i Secretos de Chicas, jedne mlade žene iz Španije koja deli svoje najnovije tajne šminkanja i stilizovanja, dok se vozi u svestranom Chevrolet Captiva automobilu.

„Ova kampanja predstavlja prvo ikada partnerstvo brendiranog sadržaja za više tržišta sa kreatorima YouTube sadržaja. Zadovoljni smo time kako je započela i radujemo se novim originalnim, inspirišućim video sadržajima koji će se naći na mreži u skoroj budućnosti“, kaže Beate Stumpe, direktor brenda i marketinga za Chevrolet Europe.

Upravljanje SUV-om bez vozača

Sa privlačnim dizajnom, moćnim a ekonomičnim motorima i svestranošću – od pogona na sve točkove do prostora za do 7 putnika, ili 942 litre prostora za prtljag – Captiva SUV je „Spremna na sve“ kada su u pitanju zahtevi moderne vožnje u potrazi za avanturom.

Kako bi ovo dokazali, Rob J.Mardin, poznatiji milionima gledalaca YouTube-a i obožavateljima po svom scenskom imenu Brett Domino i Arduino, dizajneri elektronske prototipne platforme otvorenog izvora, smislili su sopstvenu jednistvenu ideju za mali Life Test.

Muzičar, komičar i slavna osoba na internetu, Brett Domino svira naslovne teme, miksove i originalne pesme na raznim instrumentima. Brett je nastupao na BBC radio 1 i na „Britain’s Got Talent“ (Britanija ima talenat) takmičenju na ITV-ju, a njegovi YouTube video sadržaji su imali 15 miliona pregleda. Njegov brend, The Brett Domino Trio, sastoji se od dve osobe: njega i Steven Peavesa (Ste Anderson).

U onome što će verovatno biti uvršćeno u najneobičnije performanse ovog benda do sada, ovaj muzičar će upravljati Captivom bez vozača, kontrolišući kretanje ovog SUV-ja preko električne tastature i drugih instrumenata. U centru ovog poduhvata su Arduino Uno i Due mikrokontrole koje signale iz muzičkih instrumenata konvertuju u komande koje se prenose na ventil za dovod goriva, upravljač i kočnice putem kompatibilnih digitalnih servo motora.

Video spotovi Breta Domina će biti postavljeni na YouTube krajem avgusta, uporedo sa lansiranjem kampanje u Nemačkoj, Švajcarskoj i Francuskoj.

U isto vreme, Chevrolet će predstaviti još jedan set Life Test video spotova napravljenih od strane Dr. Allwissend-a, komičara rođenog u Berlinu, koji je svoj YouTube kanal napravio 2011. godine kao kreativan hobi, a danas ima tri YouTube kanala. U njegovom uobičajenom, neobičnom i ironičnom maniru Dr. Allwissend će Chevrolet Captiva automobil provesti svojim koracima, i usput izmamiti osmehe i zabavu među publikom.

Inspirisan ranim uspehom kampanje, Chevrolet je angažovao i dugogodišnjeg partnera, MOFILM, globalnu zajednicu filmskih stvaralaca specijalizovanih za pričanje priče o brendu, kako bi dodatno proširio Captiva Life Test kampanju. Pet filmadžija i njihove ekipe će sprovesti 24 –časovne izazove sa Captivom širom Evrope i dokumentovaće njihova iskustva u kratkim filmovima. Prvi video spotovi na mreži će biti objavljeni početkom avgusta.

Globalno strateško partnerstvo sa kompanijom Google

Kampanja za Chevrolet Captiva je direktan rezultat globalnog strateškog partnerstva između Chevroleta i Google kompanije. Kombinacija panevropskog digitalnog lansiranja novog automobila u rukama autora YouTube sadržaja predstavlja prvenac u svetu proizvođača originalne automobilske opreme.

Gledaoci mogu da se pridruže razgovoru na više načina na Chevrolet Europe Facebook internet strani, preko Instagram-a i na Twitter-u upotrebom hashtags #Captiva and #LifeTest. Pored digitalnih medija, Chevrolet će iskoristiti i „Out of Home“ oglašavanje, kao i klasično oglašavanje na odabranim tržištima, kako bi privukao pažnju na kampanju.

Prethodne Chevrolet-Google inicijative za promociju brenda uključuju nagrađivanu „Firsts“ kampanju za Chevrolet Sonic (Aveo) u SAD.

Chevrolet sarađuje sa svoje dve vodeće globalne agencije na lansiranju kampanje u čitavoj Evropi: Commonwealth (Milano) za pitanja kreativnosti i koordinaciju, i Carat (London) za medije.