Kineski proizvođač automobila, kompanija Chery Automobile Co., je za svog ambasadora angažovala fudbalskog reprezentativca Argentine, Lionela Mesija.
Zadatak fudbalera godine po izboru federacije FIFA i zvezde španskog kluba FC Barcelona biće da širom sveta promoviše Chery automobile.
Proglašenje ambasadora obavljeno je na pekinškom sajmu automobila gde je domaći proizvođač automobila izložio 29 modela, uključujući i četiri na alternativni pogon. Strateški gledano ovo je odličan potez za “mladi” brend autoindustrije jer koriste najboljeg fudbalera na svetu da osvoje tržišta u kojima postoji mnogo fanova fudbala. Fudbalska zvezda, Lionel Messi, promovisaće premijum brend luksuznih automobila pod nazivom Riich. Kompanija Chery planira da podigne izvoz u 2010. godini na 100.000 vozila i neophodno im je neko svetski poznato ime da pomogne u plasmanu njihovih proizvoda.
Sajam automobila u Pekingu je jedan od najznačajnijih sajmova ovog tipa jer je Kina poslednjih godina postala automobilsko tržište sa najvećim rastom u svetu. Kina je prošle godine pretekla SAD na mestu najvećeg svetskog tržišta automobila sa rastom od 45% i ukupnom prodajom 13,6 miliona vozila.