MOTOR blog
  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Najsvežije
Alfa Romeo Stelvio Serije 1
Novi Opel Crossland
Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“
Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva...
Euroimpex zastupa Opel u regionu
Renault CLIO slavi 30. rođendan
Nova Opel Mokka premijerno
Opel Ascona 1.8i prvi nemački automobil sa katalizatorom
PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i drugu...
Duga tradicija Opel električnih automobila

MOTOR blog

  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Audi

Audi TT RS

19. March 2009

Dodatne informacije o novom, TT RS, modelu.

Najnoviji član Audi TT game, koji nosi prepoznatljivu RS oznaku, ima motor kojim će se vratiti slava legendarnim turbo petocilindrašima, zaštitni znak Audija iz doba kada je ova kompanija dominirala Svetskim Reli takmičenjima.

Novi TT RS će, poput ostalih modela iz game, biti isporučivan u dve karoserije – Coupe i Roadster.

Šasija TT RS modela se oslanja na bazni dizajn TT game, a nezavisno ogibljenje u četiri tačke, koje nezavisno reaguje na uzužne i poprečne sile je ključni element kompletnog vešanja vozila. Vešanje je spušteno za 10mm, a amortizeri i opruge su specijalno podešeni kako bi se automobil što bolje ponašao na zahtevnim putevima.

TT RS se isporučuje sa 18″ felnama na kojima su 245/45 gume iza kojih su kočioni diskovi dimenzija 370mm (napred) i 310mm (nazad). Prednji diskovi su perforirani kako bi se toplota što efikasnije disipirala.

Prednji spojler se produžava u spliter, nalik čistokrvnim trkačkim automobilima. Tu su i veliki usisi za vazduh, jednodelna visokosjajna crna maska sa TT RS logotipom, za svakoga ko nije siguran da je u pitanju najsnažniji Audi TT. Prednje osveteljnje koristi LED tehnologiju, dok su za srednja i dugačka svetla zadužene xenonske sijalice.

Dve velike ovalne cevi predstavljaju kraj izduvnog sistema, tu je i nezaobilazni difuzer i zadnji spojler, koji se opciono može učiniti pokretnim.

TT RS će se isporučivati u osam boja, od kojih su četiri ekskluzivne za ovaj model: Daytona Gray, perl efekt; Mugello Blue, perl efekt; Sepang Blue, perl efekt; i Suzuka Gray, metalik. Roadster mekani krov se isporučuje u crnoj ili tamno sivoj boji.

Na spisku dodatne opreme se, između ostalog, nalaze i specijalno dizajnirane felne dimenzija 18, 19 ili 20″, polu-sportska sedišta, brojne kombinacije Alcantara ili Nappa kože, detalji od aluminijuma i velikog broja multimedijalnih sistema.

2,5 TFSI razvija 340KS, dok je maksimalni obrtni momenat od 450Nm raspoloživ u opsegu 1600 do 5300 obrtaja. Zahvaljujući ovako dobroj krivi obrtnog momenta, TT RS ubrzava od 0 do 100km/h za 4,6 sekundi i elektronski je limitiran na 250km/h (bez limitera maksimalna brzina je 280km/h).

Motor je veoma efikasan – prosečna potrošnja je deklarisana na 9,2l na 100km (Roadster 9,5l). Motor koristi FSI tehnologiju ubrizgavanja goriva pod pritiskom od 120 bar, koja zahvaljujući posebnoj kontroli toka goriva unutar cilindara omogućava i hlađenje zidova cilindara, čime je postignut visok kompresioni odnos za turbo motor – 10,0:1.

Audi TT RS was last modified: March 19th, 2009 by Goran Aničić
Audi TT RS
1 comment
previous post
Le Mans prototip – R15 TDI
next post
Avtovaz pred bankrotom

Pročitajte još i ovo...

Audi i FS Crne Gore zajedno na...

Planovi za proizvodnju novih Audi Q modela

Novi Audi Q5 sa 5 zvezdica na...


Najnovije AUTO-MOTO vesti

  • Pesak za mačke sprečava probleme s klima-uređajem

  • Alfa Romeo Stelvio Serije 1

  • Novi Opel Crossland

  • Hamilton i Rozberg na najekstremnijoj trci sveta Extreme E

  • Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“

  • Pravo je vreme za zimske gume!

  • Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva četiri točka

Linkovi

  • Android revija
  • Personal magazin
  • Svakodnevnica blog
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
Footer Logo

@2017 - MOTORblog. All Right Reserved.


Back To Top