MOTOR blog
  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Najsvežije
Alfa Romeo Stelvio Serije 1
Novi Opel Crossland
Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“
Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva...
Euroimpex zastupa Opel u regionu
Renault CLIO slavi 30. rođendan
Nova Opel Mokka premijerno
Opel Ascona 1.8i prvi nemački automobil sa katalizatorom
PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i drugu...
Duga tradicija Opel električnih automobila

MOTOR blog

  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Audi

Audi RS5

03. March 2010

Audi quattro GmbH je za pogonski agregat RS5 modela odabrao poznati V8 FSI motor zapremine 4,2 litra, koji pogoni modele RS4 i R8 kupe.

Modifikovani 4.2 V8 FSI razvija 450 KS pri 8250 o/min, dok je maksimalni obrtni momenat 430 Nm u rasponu od 4000 do 6000 o/min. Snaga se na podlogu prenosi uz pomoć quattro pogona i 7-stepenog S-tronic menjača.

1725kg težak kupe od 0 do 100 km/č ubrzava za samo 4,6 sekundi i nastavlja da ubrzava sve do elektronski ograničenih 250km/č. Opciono je moguće zahtevati uklanjanje elektronskog limitera maksimalne brzine, a u tom slučaju RS5 postiže celih 280 km/č.

Ono što je zaista impresivno je prosečna potrošnja. Uz pomoć direktnog ubrizgavanja goriva (FSI) koje benzinubrizgava u komore cilindara pod pritiskom od 120 bar, prosečna potrošnja je samo 10,8l na 100km. Smanjenoj potrošnji goriva doprinosi i prisustvo sistema za prikupljanje energije generisane prilikom kočenja, koja se kasnije koristi za napajanj električnih sistema u automobilu.

RS5 je opremljen novom generacijom permanentnog quattro pogona sa centralnim diferencijalom, koji vrši aktivnu raspodelu obrtnog momenta na pojedinačne točkove pomoću “torque vectoring” sistema. U normalnim okolnostima snaga se deli u razmeri 40:60 napred/pozadi, a po potrebi sistem šalje do 70% snage napred, odnosno do 85% pozadi.

Modifikovano “Audi Drive Select” ogibljenje koje spušta težište vozila za 20mm, 19″ točkovima sa gumama dimenzija 265/35, odnosno 20″ sa gumama dimenzija 275/30, obezbeđuje tri različita režima ogibljenja, koja ujedno menjaju način na koji automobil reaguje (sporije ili brže) na komande upravljača, pedale gasa i na adekvatan podešva način rada menjača.

Kočioni sistem čine ventilirajući, prednji diskovi prečnika 365mm, a opciono su na raspolaganju i karbon-keramički diskovi prečnika 380mm. ESP sistem poseduje sportski režimom rada, a moguće ga je i u potpunosti isključiti.

Enterijer je dostojan RS modela. Elegancija, vrhunski kvalitet završne obrade, najkvalitetniji materijali, moderan dizajn konzole i sportska elektro-podesiva kožna sedišta obezbeđuju vrhunski ugođaj. Tu je nezaobilazni MMI sistem, koji upravlja svim sistemima u vozilu.

Početak prodaje RS5 modela je planiran za proleće 2010. godine.

Audi RS5 was last modified: March 3rd, 2010 by Goran Aničić
Audi RS5
0 comment
previous post
Uskoro subvencije za kupovinu vozila na hibridni pogon
next post
Džastin Timberlejk predstavlja Audi A1 na sajmu u Ženevi

Pročitajte još i ovo...

Audi i FS Crne Gore zajedno na...

Planovi za proizvodnju novih Audi Q modela

Novi Audi Q5 sa 5 zvezdica na...


Najnovije AUTO-MOTO vesti

  • Pesak za mačke sprečava probleme s klima-uređajem

  • Alfa Romeo Stelvio Serije 1

  • Novi Opel Crossland

  • Hamilton i Rozberg na najekstremnijoj trci sveta Extreme E

  • Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“

  • Pravo je vreme za zimske gume!

  • Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva četiri točka

Linkovi

  • Android revija
  • Personal magazin
  • Svakodnevnica blog
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
Footer Logo

@2017 - MOTORblog. All Right Reserved.


Back To Top