Audi

Audi R8 Spyder 5.2 FSI quattro

Kabriolet verzija super sportskog modela R8 je predstavljena – R8 Spyder 5.2 FSI quattro.

Fantastične performanse, atraktivan dizajn i neverovatno bogata oprema su sada raspoložive i u kabriolet karoseriji.

Za pogon je zadužen provereni 5.2 V10 FSI agregat sa 525KS, koji nudi fantastične perfomanse:
– ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,1 sekundi;
– ubrzanje od 0 do 200 km/h za 12,7 sekundi;
– maksimalna brzina od 313 km/h!

Audi je korišćenjem naprednih tehnologija i laganih materijala uspeo da težinu R8 Spyder modela zadrži na 1720kg (model opremljen menualnim menjačem). Upotrebom Audi Space Frame tehnologije je omogućeno da čak i sa neophodnim ojačanjima karoserije, težina kompletne karoserije bude samo 216kg.

Platneni krov se otvara ili zatvara za 19 sekundi, a krov možete otvarati/zatvarati do brzine od 50kmč. Kompletan krov teži 30kg čime je učinjen dodatni napor da se težište automobila učini što nižim. Krov se može poručiti u jednoj od tri raspoložive boje, dok se karoersija isporučuje u jednoj od 11 raspoloživih boja.

Unutršanjost je, tradicionalno, vrlo luksuzna. U standardnoj opremi se nalazi vrlo kvalitetna koža, kojom je opšiven enterijer vozila. Poslednja generacija MMI sistema sa ugrađenim navigacionim sistemom je takođe u sklopu serijske opreme.

Opciono je moguće poručiti Bang&Olufsen ozvučenje, deluxe klima uređaj i grejana sedišta. Enterijer se isporučuje u jednoj od 6 raspoloživih boja.

Koža, koja se koristi za presvlačenje sedalnog dela sedišta je presvučena posebnim pigmentom, koji otežava grejanje sedišta pod uticajem sunčeve svetlosti, tako da bi sedišta trebala biti do 20C hladnija, nego što bi bila da nema tog refleksivnog pigmenta.

R8 Spyder se serijski isporučuje na masivnim 19” felnama sa 235/35 gumama napred i 295/30 nazad. Opciono na zadnjoj osovini se mogu postaviti 305/30 gume.

Kočioni sistem ima osmoklipne čeljusti napred i četvoroklipne nazad, a opciono je moguće poručiti još efikasniji i dugotrajniji karbon-keramički sistem.

R8 Spyder biti raspoloživ tokom 2010. godine.

the authorGoran Aničić