Najkreativnija premijum marka u Nemačkoj je AUDI AG.
Nemački časopis za marketing i oglašavanje, HORIZONT, je u svojoj redovnoj godišnjoj analizi dodelio AUDI AG korporaciji titulu najkreativnije premijum marke.
Lothar Korn, Direktor Marketinga i Komunikacija AUDI AG, je izjavio: “Naša kreativna dostignuća u 2009. su potvrdila da napredujemo i da naše ideje povećavaju interesovanje kupaca za Audi marku.”
HORIZONT rang je jedan od najvažnijih indikatora kreativnosti marketing odeljenja. U užem izboru se nalazi 45 nacionalnih i internacionalnih marketing kampanja u svim formatima – štampa, TV, direktni i indirektni marketing.
Audi je tokom godine osvojio i nekoliko nagrada “Cresta”: za reklamnu kampanju “Robbery” kojom se reklamira A4 Exclusive Line paket opreme, reklamni film za quattro sistem “Urban Carving” i “Bulletproof” reklama. Ove nagrade su, pored ostalog reklamnog materijala, impresionirale stručni žiri koji se sastojao od 62 kreativna stručnjaka iz 40 zemalja.
Audi je tokom ove godine, pored Cresta nagrada, osvojio nagrade na Clio, ADC Europe i NJu Jork festivalima.