MOTOR blog
  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Najsvežije
Alfa Romeo Stelvio Serije 1
Novi Opel Crossland
Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“
Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva...
Euroimpex zastupa Opel u regionu
Renault CLIO slavi 30. rođendan
Nova Opel Mokka premijerno
Opel Ascona 1.8i prvi nemački automobil sa katalizatorom
PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i drugu...
Duga tradicija Opel električnih automobila

MOTOR blog

  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
AudiSport

Audi i Mattias Ekström – DTM 2007 šampioni

22. October 2007

Finale ovogodišnje DTM sezone se, kao i uvek, vozilo na istoj stazi na kojoj se sezona i otvara – Hockenheimring Baden–Württemberg.

Vozači Audi timova su na kvalifikacijama, prikazali koliko su Audi A4 DTM automobili unapređeni tokom sezone, osvojivši čak prve tri pozicije.

152.000 gledalaca je prisustvovalo finalnom DTM vikendu, što je rekordna poseta na ovoj stazi. Švedski vozač, Mattias Ekstrom je ponovio svoj uspeh iz 2004. godine i ponovo osvojio šampionsku titulu završivši trku kao trećeplasirani, ispred svog najvećeg konkurenta u borbi za šampionsku titulu, Bruna Spenglera.

Za Audi, ovo je peta DTM titula, nakon osvajanja šampionata 1990, 1991, 2002. i 2004. godine. Tim Audi Sport Abt Sportsline je osvojio titulu šampiona u kategoriji timova.

Pobedu na finalnoj trci sezone osvojio je Mercedes vozač Jamie Green, ispred Timo Scheider-a. Ovom pobedom, Green je zabeležio drugu uzastopnu pobedu.

Na samom startu Martin Tomczyk, jedan od kandidata za šampionsku titulu, je oštetio automobil u borbi sa Scheiderom i Greenom, pa je već na početku trke ispao iz borbe za titulu. Trku je završio kao deveti bez osvojenih bodova i kao treći u generalnom plasmanu na kraju sezone.

Gary Paffet je imao veoma malo sreće, kada je prilkom šireg prolaska kroz krivinu, pri povratku na idealnu putanju, zakačio ivičnjak i polomio ogibljenje, zbog čega je njegov automobil ostao nepokretan na sred staze. Sigurnosno vozilo je bilo na stazi tokom jednog kruga, koliko je servisnoj posadi trebalo da bezbedno ukloni Paffet-ov Mercedes.

Tom Kristensen je trku završio kao šestoplasirani, iza Bernd Schneider-a. Na sedmom mestu je bio Alexandros Margaritis, a osmi Paul di Resta.

Rezultati trke:

1 Jamie Green (Mercedes), 37 krugova za 1č00m19.948s
2 Timo Scheider (GW:plus/Top Service Audi A4 DTM), + 3.696s
3 Mattias Ekström (Red Bull Audi A4 DTM), + 7.235s
4 Bruno Spengler (Mercedes), + 7.669s
5 Bernd Schneider (Mercedes), + 11.079s
6 Tom Kristensen (Siemens Audi A4 DTM), + 19.658s
7 Alexandros Margaritis (Mercedes), + 23.174s
8 Paul di Resta (Mercedes), + 29.158s
9 Martin Tomczyk (Red Bull Audi A4 DTM), + 33.185s
10 Daniel la Rosa (Mercedes), + 34.792s
11 Mathias Lauda (Mercedes), + 35.753s
12 Lucas Luhr (Philips Audi A4 DTM), + 36.532s
13 Markus Winkelhock (Audi A4 DTM), + 46.171s
14 Susie Stoddart (Mercedes), + 49.560s
15 Christian Abt (Playboy Audi A4 DTM), + 57.407s
16 Alexandre Prémat (Audi Bank Audi A4 DTM), + 57.832s
17 Mika Häkkinen (Mercedes), + 1m 03.036s
18 Vanina Ickx (Audi A4 DTM), + 1m 31.967s

Odustali:
Mike Rockenfeller (S line Audi A4 DTM), – 5 krugova (nestalo goriva)
Gary Paffett (Mercedes), – 37 krugova

Audi i Mattias Ekström – DTM 2007 šampioni was last modified: October 22nd, 2007 by Goran Aničić
AudiDTM
0 comment
previous post
i10 zamenjuje Atos
next post
Raikonen šampion Formule1

Pročitajte još i ovo...

Hamilton i Rozberg na najekstremnijoj trci sveta...

Trke Extreme E iz ugla jedne od...

Extreme E – najekstremniju auto trku ikada!


Najnovije AUTO-MOTO vesti

  • Pesak za mačke sprečava probleme s klima-uređajem

  • Alfa Romeo Stelvio Serije 1

  • Novi Opel Crossland

  • Hamilton i Rozberg na najekstremnijoj trci sveta Extreme E

  • Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“

  • Pravo je vreme za zimske gume!

  • Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva četiri točka

Linkovi

  • Android revija
  • Personal magazin
  • Svakodnevnica blog
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
Footer Logo

@2017 - MOTORblog. All Right Reserved.


Back To Top