Audi

AUDI AG beleži porast prodaje u svim regijama

AUDI AG nastavlja sa velikim porastom prodaje: kompanija je prodala nekih 109,400 vozila širom sveta u aprilu mesecu, što predstavlja porast od 13.2 %. U toku prva četiri meseca ove godine, kupcima je isporučeno oko 422,000 vozila – 17.0 % više u odnosu na isti period 2010. godine. U Nemačkoj, Audi je čak nadmašio prvi kvartal sa povećanjem od 16.1% u aprilu. Prodaja je ponovo povećana u Evropi kao celini, sa posebno izraženim porastom od 30.1 % u Istočnoj Evropi. Veliki porast u Indiji je doprineo ostvarenju novih rekorda u azijsko-pacifičkom regionu.

“Audi jasno nastavlja sa razvojem na globalnom nivou. Aktuelna situacija sa porudžbinama označava da smo na pravom putu ka ostvarenju cilja prodaje od 1.2 miliona vozila ove godine,” rekao je Peter Švarcenbauer (Peter Schwarzenbauer), član Upravnog odbora za Marketing i prodaju u AUDI AG. “Takođe očekujemo da dodatno ojačamo prodaju zbog nedavnog lansiranja modela A7 Sportback u SAD. Očekujemo da ćemo prodati oko 25 % svih modela A7 Sportback u SAD.”
Čak i pre nego što su modeli A7 Sportback i nova A6 limuzina stigli u dilerske objekte na mnogim važnim tržištima, Audi je znatno povećao prodaju vozila luksuzne klase u toku poslednja četiri meseca. Isporuke Audi Q7 su porasle za impresivnih 48.1%. Prodaja Audi A8 je takođe zabeležila veliki uspeh: samo u Zapadnoj Evropi, oko 3,400 kupaca se odlučilo za ovaj top model u periodu od januara do aprila. A8 je dodatno unapredio i svoju poziciju u Nemačkoj, sa registrovanih 1,780 vozila.

Pored modela A8, veliki porast prodaje u aprilu mesecu u Nemačkoj se može pripisati prvenstveno modelu Audi A1, kao i uspešnom lansiranju A6 limuzine: ukupno 22,204 vozila isporučenih u Nemačkoj predstavlja porast od 16.1 %. Što se tiče drugih izvoznih tržišta, Audi je prodao 5,535 vozila u Francuskoj (porast od 20.5 %) i 2,821 vozila u Rusiji (porast od 36.1%). U celoj Evropi brend je zabeležio porast prodaje u aprilu za 10.1 % na nekih 63,650 prodatih automobila, a u periodu od januara do aprila isporučeno je oko 250,150 vozila, što predstavlja porast od 13.6 % u odnosu na isti period prošle godine.

Na američkom tržištu je isporučeno 10,018 vozila, što je porast od 7.5%. Tako april predstavlja mesec sa najvećim brojem prodatih vozila u 2011. godini.

U aprilu, najvažnije prodajno tržište za Audi je ponovo bila Kina. Prodaja je povećana za 21.2 % u poređenju sa 2010. godinom, na ukupno 23,766 vozila. Audi je tako prodao 87,888 vozila u Kini za četiri meseca, i to je porast od 23.7 %. Poslednje, ali ne i najmanje važno je tržište Indije koje ima sve veću ulogu u azijsko-pacifičkoj regiji. Audi India je isporučio 1,986 premijum vozila kupcima u toku prva četiri meseca 2011. godine, što je duplo više u odnosu na isti period prošle godine.