MOTOR blog
  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Najsvežije
Alfa Romeo Stelvio Serije 1
Novi Opel Crossland
Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“
Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva...
Euroimpex zastupa Opel u regionu
Renault CLIO slavi 30. rođendan
Nova Opel Mokka premijerno
Opel Ascona 1.8i prvi nemački automobil sa katalizatorom
PSA grupacija donirala preko 400.000 maski i drugu...
Duga tradicija Opel električnih automobila

MOTOR blog

  • Novosti
  • Automobili
    • Alfa Romeo
    • Aston Martin
    • Audi
    • BMW
    • Cadillac
    • Chery
    • Chevrolet
    • Chrysler
    • Citroen
    • Dacia
    • Dodge
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • General Motors
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Jaguar
    • Jeep
    • KIA
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Mahindra
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MG
    • Mini
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Pagani
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls Royce
    • Saab
    • Seat
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Škoda
    • Tata
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Zastava
  • Motocikli
  • Kamioni
  • Nautika
  • Testovi
  • Turizam
  • Sport
Audi

Audi A7 Sportback premijera

27. July 2010

Atraktivan dizajn, sportski karaker i inovativne tehnologije: Audi cilja popuno novi segment tržišta sa A7 Sportback modelom. Veliko vozilo sa petora vrata sa dinamično akcentovanim zadnjim delom spaja najbolje iz tri različita sveta: sportsku eleganciju kupea, komfor limuzine i praktičnost karavana.

A7 Sportback je čista vrhunska tehnologija. Šasija je vrlo lagana zahvaljujući intezivnom korišćenju aluminijuma, a elegantni enterijer prikazuje vrhunski kvalitet i besprekornu završnu obradu.

U serijskoj opremi se nalaze bi-xenon svetla u kombinaciji sa LED dnevnim svetlima i zadnjiom svetlosnom grupom. Opciono je moguće poručti kompletnu prednju svetlosnu grupu izrađenu u LED tehnologiji.

Poput top modela, A8, unutrašnjost A7 Sportback modela kombinuje vrhunsku tehnologiju sa logičnim i ergonomičnim sistemom za upravljanje sistemima u vozilu. Novi MMI sistem ima još manje tastera za upravljanje, a novitet je mogućnost projektovanja bitnih informacija na vetrobran (HUD). Navigacionim i drugim sistemima se, takođe, može upravljati pomoću ekrana osetljivog na dodir.

Korišćenjem GSM 3G mreže moguće je lako integrisanje sa Google servisima, a tu su i Bluetooth /WiFi mogućnost za povezivanje centralnog sistema automobila sa drugim uređajima u dometu. Serijski BOSE audio sistem se može zameniti opcionim Bang&Olufsen audio sistemom snage 1300W.

U kombinaciji sa navigacionim sistemom radi i adaptivni tempomat koji sada može da reaguje na brojne spošaljnje promene. Na sličan način rade i sigurnosni sistemi koji koriste i radarske sisteme kako bi predupredili potencijalno opasne situacije.

Za pogon su zadužena četiri V6 agregata, koji kombinuju rafinirani rad i visoku efikasnost. Na raspolaganju su dva dizela i dva benzinska agregata. Oba dizel motora su zapremine 3,0 litara. Jedan je optimizovan za nisku potrošnju i proizvodi 204KS; dok je drugi primetno snažniji – 245KS. Prosečna potrošnja modela sa slabijim dizel motorom je samo 5,3l na 100km. Slabiji benzinac je 2.8 FSI koji proizvodi 204KS/280Nm, a koji prosečno troši 8,0l na 100km. Snažnija varijanta je 3.0 TFSI koji proizvodi 300KS/440Nm i prosečno troši 8,2l na 100km. Svi modeli se serijski isporučuju sa sistemom za prikupljanje energije, sistemom za upravljanje toplotom i start&stop sistemom.

U kombinaciji sa ovim motorima su isključivo automatski menjači – multitronic sa osam stepeni prenosa (za modele sa pogonom na prednjoj osovini) i S tronic sa sedam stepeni prenosa (za modele sa quattro pogonom).

Sportska šasija u kombinaciji sa novim rešenjima kao što je elektromehanički servo na upravljaču. U serijskoj opremi se nalaze 18“ felne, ali je moguće poručiti felne prečnik 19 i 20“.

Audi A7 Sportback premijera was last modified: July 27th, 2010 by Goran Aničić
A7AudiAudi A7 SportbackSportback
0 comment
previous post
Chevrolet ponosni sponzor svetskih šampiona
next post
Počinje Erbasovo globalno takmičenje kreiranja budućnosti eko-efikasnog letenja

Pročitajte još i ovo...

Audi i FS Crne Gore zajedno na...

Planovi za proizvodnju novih Audi Q modela

Novi Audi Q5 sa 5 zvezdica na...


Najnovije AUTO-MOTO vesti

  • Pesak za mačke sprečava probleme s klima-uređajem

  • Alfa Romeo Stelvio Serije 1

  • Novi Opel Crossland

  • Hamilton i Rozberg na najekstremnijoj trci sveta Extreme E

  • Nova Opel Corsa-e osvojila „Zlatni volan 2020“

  • Pravo je vreme za zimske gume!

  • Opel Grandland X sa električnim ponognom na sva četiri točka

Linkovi

  • Android revija
  • Personal magazin
  • Svakodnevnica blog
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
Footer Logo

@2017 - MOTORblog. All Right Reserved.


Back To Top